Patetica fåkksi Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Du husker det jeg lurte på ang. å blande f.eks sølvakryll med en annen farge, om det ble samme effekten? Ja det ble det. Hurra.
Patetica fåkksi Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Nei, hehe, nesten nettop påbegynt, lagde bakgrunn for godt over en uke siden, og brukte sånn 3Dmasse og sånn, har nettop begynt med fargene og det ble knall. Målet er nå å ikke gå helt amok med sølveffekten, for meninga er at det bare skal være litt innimellom. Ai ouill sennd ju æh pikk-tscha ouenn dønn!
Jodasåneidaså Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg aner ikke hva dere snakker om, men jeg vil også se. Takk, det var alt.
Patetica fåkksi Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Atte, lizzm, maling lizzm? You knøv?
Jodasåneidaså Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Ai sået åvf gvest dat, jes. Neu shåuv mi. (Pritti plis)
Patetica fåkksi Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 Bøtt itts nått dønn jett, djøsst stawwwted di ådder dei, hæuuevver ai majt djøsst shåv'ja æh pikktsha ouenn itss kåmmpli'it. ..dipending ånn hæu itt tørns æut - åff kåurs, ai dånt ouånnt majself tu lukk laik ænn iddiøt- -tu lejt! Ups..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå