Cat.68 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Silvercross heter den visst og benevnes som vognenes Rolls Royce!!!!! Men den er jo ikke pen engang (sorry til de som eventuelt mått ha den) Hva er så spesielt med denne at den må koste nesten 15.000? Ble litt satt ut jeg nå kjente jeg. hehhe
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 synes den er flott jeg, men ville nok ikke kjøpt den. litt stiv og usporty etter min smak:)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 uff så mye penger har ikke jeg at jeg bruker det på en vogn:o) Men man prioriterer jo forskjellig:o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Hæ??? 15 tusen??? Og jeg som syns at ordinær nypris på vogna til snuppa var dyr (7000 ekls sovebag tror jeg det var)...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg sov i sånn når jeg var liten synes den er helt nydelig jeg! Ikke kjempe praktisk akkurat men, mamma fikk ikke engang plass på bussen Min ble kjøpt på salg til 17000 :-S så det er utrolig stive priser ja! Men mamma og pappa hadde slitt for å bli gravide med meg så lenge så mamma SKULLE bare ha den vogna hehe.. Grunnen til at de er så dyre er at de er håndlagde og håndmalte, noen av de har roser på siden, andre en tynn lang stripe. Er fortsatt fornærmet på mamma for at hun lånte den bort til onkelen min (som hærpet den). Skullegjerne hatt en sånn en som byvogn til mine barn ja! Menikke pokker om jeg bruker så mye penger på vogn selv
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Skulle gjerne ha hatt den hadde jeg pengene=) Har sett en Silvercross på Harrods i London til over 30.000 pund, yieks
Mom2Two Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Personlig synes jeg den er grisestygg, og passer til å samle/støve ned porselensdukker i.. For meg må en vogn være funksjonell. Bor midt i Oslo, kunne da ikke hatt en vogn jeg ikke kom inn i butikker, på trikken eller bussen med. Hvem pokker gidder kjøpe en vogn for å gå rundt på stas? Miljøsvineri..
ScaryMama Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Jeg satt akkurat og kikket på denne vognen! Lurer på å kjøpe en sånn til nestemann, men den ser ganske tung ut... Men den er super fin da!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Liker den ikke så godt.. Vil heller ha en lettere mer brukervenlig vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå