Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet du hva? fire er nyttig å ha. kan se på masse programmer jeg aldri i verden hadde turt se alene :) er bare å plassere henne på fanget eller under beina/inntil sitteplassen og så la henne dilte en i hæla opp i senga og kroe seg inntil. funker bedre enn noen bamse kan gjøre :D

hun skremmer vel neppe ei flue, men samma det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er det BESTE med å ha hund...

(og hun KAN barske seg, men det skjer hvert skuddår:p)

Skrevet

hehe har merka det. tre, TRE!, timer tok det før hun i hele tatt gadd knurre til en jyppling av en hyper hannhund. tålmodig sjel hun der

Skrevet

Hehe, rare dyret...

Nabobikkja her er noen år yngre og har brukt henne omtrent som tyggeleke siden den kom hit.

Tror Fire har reagert EN gang jeg... Helt utrolig, skulle ønske jeg hadde den tålmodigheten!

(trenger jo den her i huset til tider:p haha)

Skrevet

hehehe har skjønt at enkelte i den husstanden din setter tålmodigheta på prøve ja.

hehe malin bruker fire som trapp, undersøker hvordan munnen hennes ser ut osv og bikkja rører ikke på øyelokket engang *imponert* jeg hadde bjeffa for lengst :)

Skrevet

Viktig å undersøke slikt nøye;) *synes jeg ser dem*

Hun er jo glad i unger da, men er ikke like tålmodig med alle!

(nabogutten her feks, han ville hun gjerne ha til middag innimellom!!! Tro det eller ei)

Nei, det er hyggelig å høre at det funker så bra! *skikkelig glad*

Skrevet

hehe hun trives ja. begynner egentlig å ligne meg litt i formen stakkars. tror vi må trene masse i sommer :D

Skrevet

Hun trener seg selv om sommeren, bare å ta henne med til vann det!

Enkel trening!

Skrevet

hehe ja har sett det: springer ut i mjøsa, dykker ned etter en stein, graver den med seg mot land og finner en stor kjepp hun tar med seg i munnen i samme slengen og så springer inn i skogen og gjemmer skattene sine etterpå.

når det oppdraget er utførst så tar hun runden en gang til inntil utslitt *flirer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...