Gå til innhold

hvor blir av hendene under ks.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir di bettet fast eller er di løse slik at jeg kan holde babyen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på operasjons bordet selvfølgelig.

Skrevet

Du må ligge med armene ut på hver side..så du får nok ikke holde babyen.Det fikk ikke jeg.

Skrevet

Jeg har lest at det er ny praksis på Ullevål at du får baby på brystet etter keisersnitt mens de syr og det skal jeg spørre om jeg kan få når jeg skal ha KS denne gangen. Det er en del ledninger men det kan det jo fort bli i en vanlig fødsel også så jeg kan ikke skjønne at det ikke skal la seg gjøre. Har også tenkt at dersom de sier at ikke jeg kan holde babyen kan jeg spørre om pappa kan hjelpe til å holde den der litt.

Skrevet

PS. Jeg skal ikke føde på Ullevål altså, men tenker at siden de gjør det der må det og kunne gå an andre steder:)

Skrevet

for fire år siden på SUS så lå man med armene ut til siden på to små brett for formålet. En har masse ledninger/sensorer på fingeren etc og jeg fikk hilse på bebis, men han kom ikke "på" meg før jeg var på oppvåkningen. Det er det som er vanlig praksis ved KS.

Skrevet

Armene ligger rett ut til hver side, med elektrode og intravenøst.

Det er ikke noe bryst å legge barnet på, det grønne klede er for høyt oppe. Da vil du i så fall ha babyen delvis over ansiktet....

Skrevet

Jeg har nettopp vært hos jordmor nå og spurte om dette og hun sa at det var fint mulig å få baby på brystet litt dersom alt var bra med mor og barn etter snittet - jeg skal på journalinnskriving på sykehuset i morgen og uttrykke ønske om det der og så får vi se hva de sier der. Kan jo ikke bare akseptere at det ikke går selv om det ikke er vanlig praksis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...