Alvepia *happy mum* Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 noen som vet om dette?? de sier jo at å rote oppi der me noe kan jo skade:S Men dem må vel ha innvendig ul før å kunne se noe??:S
KaWi Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg hadde innvendig ul, og legen er meget forsiktig, så det er ikke noen fare for spiren. Håper at du får se det samme som vi fikk se, en liten baby som beveget seg og ett hjerte som slo =) Lykke til!!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde utvendig helt i begynnelsen av uke 10. Var kjempebra:)
venter nr 2 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Det er litt opp til deg hva du ønsker.Jeg tok UL i uke 8,utvendig.Kunne se fosteret så fint.Ikke skadelig å ta innvendig men en vil se mer da.Lykke til!!!
AO3 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg var 8+6, og fikk beskjed om at det måtte bli innvendig UL så tidlig i svangerskapet. Livmorhalsen er jo stengt, så det er ikke noen fare for den lille. Det gjør ikke noe vondt, og er heller ikke ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå