Bring_it_on!!:)) Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Men om det er baby eller noe annet rart vet jeg ei.. hehehe.. Jeg skal levere urinprøve til legehuset i morgen tidlig så da får vi se.. , men har nå en kul på magen som akkurat som en 3 mnd kul eller noe.. Liten søt bulk helt nederst.. Eller kanskje nærmere en 4 mnd kul.. Om jeg er gravid.., vil magen virkelig kunne synes etter bare 6 uker på vei eller noe med nr 2?? jeg har jo kanskje hatt en sa.., regner ikke med at jeg er gravid.., men magen skal ihvetfall undersøkes.., for den ser abnorm ut i forhold til resten av kroppen.. hehe.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. mars 2008 Og en annen ting.., hvis jeg tisser på glass i morgen tidlig.., så kan jeg bare la det stå i noen timer før jeg leverer det til legehuset?? Må ikke være rykende fersk liksom.. hehehe.. =)
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 ...holder seg sikkert "fersk nok" i noen timer .. ;-)
Lykke X 4 Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Hei Ja du kan la det stå i noen timer, hvis det bare er Hcg de skal måle? Du får ha lykke til Krysser ennå fingrene for deg, og tenker på deg hver gang jeg er her inne på DIB
☆lillastjerne☆ Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Tror ikke det gjør noe at det står noen timer nei!! Men helst i kjøleskap eller iallefall kaldt!!! Har du mensen da??? Eller er det eneste symptom at magen vokser?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Da tisser jeg på glass i morgen tidlig.. "stjælt" med meg et glass hjem fra jobben som holder tett .., er vel snakk om 3 timer eller noe det må stå.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2008 Har hatt positive grav. tester.., men fikk ganske store blødninger forrige uke.., så jeg skulle levere ny urinprøve hos legen denne uken for og se om jeg har hcg i urinen og kanskje enda er gravid.. =)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Den holder seg noen timer ja , men du bør sette den i kjøleskapet=) Det fikk jeg beskjed om i alle fall, fra lege senteret. Også krysser jeg alt jeg har for deg og håper virkelig det har gått bra med den lille spiren=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2008 Takk takk.. Regner med at testen viser null hcg.., men vi får se,.. =) men da er en ting sikkert.., at magen min er fortsatt abnorm.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå