Gå til innhold

FJES-FAEN!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fler som er irriterte over tryneboka skjønner jeg.

Skrevet

Ai nøu, en its getting oøs.

Skrevet

Jaha ja, britisk aksent hos deg, Bærkorg? Og jeg som tenkte at du er sånn typisk amerikaner, oøørrrrrs liksom.

Jævla forbanna irriterende, får faen ikke sendt noen ting!

Skrevet

Får ikke sendt noe?

Vil det si at dere har tryneboka oppe?

Min trynebok vil ikke lastes opp engang.

Skrevet

Nja, både og. Noen ganger, også lurer den meg til å skrive masse, også knegger den når jeg ikke får sendt. Og etter det kommer jeg ikke inn igjen. Føkkings bukk!

Skrevet

Hadde fjesboka oppe før i kveld, men nå funker det dårlig, trodde det var maskina mi. :)

Skrevet

Jeg er en vill blanding av pure Oxford English og deep fried American accent. Jeg prøvde meg på litt høytlesning for poden i formiddag, siden jeg nylig hadde den glede av å motta Mr. Oscar Wilde sine samlede verker i posten, men det hørtes ille ut. Jeg er glad for at han ikke skjønte en dritt, ellers hadde jeg vel most all hans eventuelle glede over å lese noe på et annet språk enn norsk.

Skrevet

Hehehe, bærkorg. Og hvor gammel er poden? Kanskje forståelsen kommer i nattens mulm og mørke....uæhæhæ. Før du vet ordet av det står han i stua og siterer:)

Skrevet

Da hadde jeg sagt uæhæhæ, ja, for han kan verken å stå eller å snakke foreløbig, langt mindre å lese. He he.

Skrevet

Adriana sier Ææææææ hele tiden. Hun snakker med foten i munn og.

Skrevet

Kjenner til den, ja, og med mat i munnen, og midt på natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...