Gå til innhold

slitere

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har da klart så ca å lage meg en hjemme side.. fortsatt under konstruksjon men..

men der inne har jeg lagt ut historien om hvordan vi har kjempet for å få spiren til å sitte.. så kanskje noen finner håp i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er adressa da?:)

Skrevet

ja domme meg den glemte jeg å legge ut:P

www.grysom.piczo.com

Skrevet

så fin siden din var:)

du fortjener virkelig den lille spiren som vokser seg stor og fin inne i magen din:)

lykke til videre med svangerskapet:)

Skrevet

tusn takk <3

jeg bare håper at noen kan finne håp i tunnelen av å lese historien min. for man føler seg veldig alene når mager popper opp overalt å en selv ikke får til...

Skrevet

Hei grysom!! Du er virkelig savner her inne på Bli gravid, men jeg unner deg så utrolig mye å ha kommet videre til 1. og 2. trimester. Slitere fortjener det!!! Hehe... Jeg skal love deg at historien din gir håp. Noen dager føles det som jeg aldri skal bli gravid igjen, selv om jeg går på pergo. Dette er foreløpig siste pergokuren (dobbel), fikk el av dobbel kur forrige pp, så har jo litt håp om at el skal finne sted, og drømmer om at vi skal greie det denne gangen...

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet! Kos deg med magen. Før du vet ordet av det, så er det august, og du får din etterlengtede lille prins i armene for første gang...

Klem fra meg ;)

Skrevet

så koselig å høre:) blir nesten litt rørt. savner sammholdet her inne på bli gravid.. <3 men er så klart overlykkelig for at d ser ut til å gå bra denne gangen:)

blir spennede å se om du finner el ja:) krysser alt som krysses kan for degxxxxxxxxxx

ja nå venter vi spent på august, den kan nesten ikke komme fort nok<3

Skrevet

Tuusen takk for alle xxxxxxxx ;) Forventer el en gang denne uka, torsdag-lørdag en gang.. Så går det 14 dager før jeg får vite om jeg har hatt el. Blir to nervepirrende uker... Er liksom siste sjangse til å greie det selv, siden jeg ikke har el av meg selv... Går det ikke denne gangen heller, så må vi til gyn og søke om ivf...

Ja kan tenke meg at du vil ha august med en gang, men du får kose deg med magen i mellomtiden. Nyte den etterlengtede graviditeten til det fulle før prinsen deres kommer ut. Det er bare å stikke innom her på Bli gravid vet du, du er alltid velkommen her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...