Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter noen fint klassisk/pop instrument musikk for barna i magen. Har noen av dere et forslag? Hjertelig takk i forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spilte en CD jeg fikk fra Sandvik mye sist gang jeg var gravid. Tulla er nå 3 år og elsker musikk.

Skrevet

Vanlig klassisk musikk vil jeg si da....

Vi har spilt alt mulig begge gangene, men dersom du oensker det helt banalt, saa har vi en cd som heter Baby's own symphony fra United Audio Entertainment, den er fin og har med de viktigste og kjaere standardene veldig enkelt framfoert.

Ellers saa har Baby Einstein noen enestaaende dvd'er med klassisk musikk, en pr komponist og dette kan man spille som cd naar man er gravid og paa skjerm naar babyen er kommet. Dette er laget veldig bra og fanger blikket til en liten en paa en fantastisk maate.

Motstandere av tv for barn vil selvsagt groesse, men for oss som ikke er helt i mot, saa har Baby Einstein mye som stimulerer baade spraak og musikk. Helt enestaaende.

Vi er musikalske i utgangspunktet, men datteren vaar har virkelig hatt baade glede og utbytte av dette vil jeg si... =o)

Mannen min er ogsaa veldig opptatt av at datteren vaar ikke bare skal hoere norsk barnemusikk, som alt gaar i samme takt, men at hun skal kose seg med arabisk, indisk og annen type musikk, som gaar i helt andre takter blant annet.

Men det er han da, nerden, hehe....

Lykke til!

Skrevet

Jeg har også den cd'en fra Sandvik - veldig fin:D Så det blir spennende å se om tutta liker musikken når hun blir født. Man får jo kloke barn av å høre på klassisk musikk har jeg hørt ;)

Skrevet

Tusen takk jenter :-)

Nå har jeg bestilt både cd fra Sanvik og Baby's best music box fra United Audio Entertainment. Gleder meg til å spille for hun lille i magen :-)

Skrevet

Hva er denne cd'en fra Sanvik? Hvor bestilte du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...