Lille my:) Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Lurte på om det var noen her inne som har opplevd at menstrasjonen uteblir og i steden så kommer det klart slim med litt blod i? Har hatt menstrasjons smerter til og fra i en uke nå, men ingenting skjer.. Tok en test som viste negativ.. Kjeempe takknemmelig for svar:)
Nemi:) Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei!! Dette har jeg lurt på å! Skulle hatt tr i forrige uke og alt jeg har hatt er slim med blod i! Har lange ustabile sykluser så begynner å bli lei!!
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har hatt det jeg og e 8 dager over IKM med en negativ test! jeg ha hatt en del menssmerter nà og da...men ingenting kommer... vet ikke jeg...kansje vi produserer for liten eller sent hcg? vet ikke jeg men vi fàr vente à se...ta en test om en uke eller ne... klemmm
Lille my:) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Godt å høre at det ikke bare er meg som har det sånn da:) Er litt redd for at jeg skal være gravid igjen.. Har en på 1,5 fra før, men sist gang så uteble menstrasjonen helt og testen viste positiv samme dagen..
Lille my:) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Hjelpes, kommer ikke til å klare å gjøre noe produktivt de neste dagene før enten menstrasjonen min kommer eller at testen viser positiv.. Å som jeg hater og gå sånn i uvitenhet:( Men takk for svar, godt å vite at det ikke bare er meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå