Mamman til Mari Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei dere! Skal til Oslo til helga, og kunne tenke meg å se i butikker med litt "bryllupsstæsj" i. Noen som vet om noen, og evt. kan fortelle meg hvor de ligger? På forhånd takk
Maritbrud Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 www.decorium.no www.bryllupsbutikken.no www.kreativtbryllup.no besøksadressene står på nettsidene :-)
HønePøne, Lillemann og Tuppa Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 det er en butikk som heter brudekjolen.. der var jeg på lørdag, og skal aldri sette mine bein inn dit igjen... kom inn, ingen sa hei, gikk ei runde, måte titte på alt selv, og fant meg både tiara og slør der, gikk til kassen for å betale, ingen kom for å hjelpe meg! så kom to damer inn i 30-35 års alder, og dem fikk spørsmålet: kan jeg hjelpe deg med noe? da ble jeg litt provosert..selv om jeg er ung, så skal jeg da kunne få samme service som noen som er 5-10 år eldre ennmeg.. slengte igjen varene på disken og sa høylytt og kraftig at i en butikk med så elendig service, skal jeg ALDRI mer inn i..( og slenge på: og jeg som skulle kjøpe kjole og a gitt.. den er kjøpt men.. ble bare skikkelig irritert.. 4 ansatte var det der..
Vannmann35 Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Jeg har bare opplevd god service hos Brudekjolen... Men du MÅ bestille time der - kan ikke stikke innom. Uansett - det er jo verst for de at de ikke ga deg god service - det tapte de penger på! Jeg kjøpte heller ikke noe der da... fant ikke noe jeg likte godt nok. Derimot stakk jeg innom Brudehuset på Lillestrøm 5 min før stengetid... Ble der i én time, og endte opp med å kjøpe kjole der! Da jeg kom inn spurte jeg om det var greit at jeg tok bare en kjapp titt, og jeg ikke hadde noen time... Da fikk jeg til svar at så lenge man kom inn før stengetid, så kunne man titte så lenge man ville. Var helt alene i butikken og fikk kjempeservice, etter ordinær stengetid og uten time - veldig bra!
Mariana_K Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 var og der på lørdag, faktisk...og ikke positivt overrasket selv! Følte at hun vi snakket med var hoven og ganske overlegen, ikke tenkt å dra dit igjen nei! Skulle høre på priser for å få leid sjakett til mannen, og brudepikekjole og svenneklær....men de leide ikke ut annet enn til mannen....det synes jeg er for dårlig av en sånn butikk! Men vi kunne få kjøpe gamle utleide brudepikekjoler da....NEI TAKK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå