Shabby Cheap Chic Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Tenkte jeg skulle ta ditt råd fra i går og spørre litt på vogndilla. Men får jo ikke registrert meg,. ARRRRRRRGHHHHHHHHHH..... Venter på svar fra de for jeg måtte jo sende de mail. Får bare invalid safetycode.. Buhuu, kanskje jeg som er invalid.. LOL
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Samme skjedde med meg. :-( Ga opp til slutt.
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Ja så utrolig kjedelig og jeg som ville sette inn en bytte annonse... Håper de svarer på mailen min fort assa...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 hmmmm så dumt! De svarer nok ganske kjapt for de som styrer og steller er rimelig aktive:) De har endret forum siden jeg registrerte meg så kanskje de har litt småproblemer med enkelte ting?
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 ja fikk i alle fall svar på mailen da.. De prøvde å registrere meg men noe gikk galt så de skulle se nærmere på det... Og jeg som vil skravle med de andre der inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå