Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Nå har jeg snakka med gubben ang. blandebatteri fra IKEA! Han sier det er pga innmaten som er dårlig, og at du får akkurat det du betaler for! Han er visst ute på reklamasjoner omtrent daglig på sånne billige blandebatterier, og det er det samme hver gang!Han sier at de er helt ok å bruke helt til det skjer noe med dem! Så han anbefaler dem ikke, selvom det kan være fristende å kjøpe billig! Gjelder altså ikke bare fra ikea dette her, men også fra andre kjeder som f.eks skeidar! Han sier ikke dette for å selge mere sjøl altså, for han får ikke noen fortjenester av dette her, hehe.. Håper det hjalp litt ihvertfall!
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 da dytter jeg litt på denne for å fortelle om vår erfaring. Vi har to ikea kjøkken (leier ut leilighet i kjelleren), og i leiligheten fikk vi hjelp av rørlegger. Han måtte bøye rørene litt for å få de på plass og vips så var røret nesten knekt.... Så da kjøpte vi blandebatteri gjennom han, tre ganger så dyrt, men såååå mye bedre da. På kjøkkenet vårt går det foreløpig greit, men må nok byttes etterhvert det også tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå