Gå til innhold

Tisser i dusjen?(flaut)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg skal dusje går jeg på do først for å tømme blæra, men når jeg står i dusjen er det som om det kommer mer urin ut.Jeg prøver å knipe for å holde igjen,men det hjelper ikke.Synes det er merkelig med tanke på at jeg går på do før jeg hopper i dusjen.Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke det problemet i dusjen, men derimot når jeg hoster kraftig. Hjelper heller ikke meg å tømme blæra. Veldig irriterende og flaut.

Skrevet

Har akkuratt det samme. Går på do før jeg dusjer, men når det varme vannet strømmer nedover klarer jeg ikke og holde igjen det lille urinet som kommer ut. Men det er jo så lite att jeg ikke bryr meg stort.. Skyller allefall dusjen godt med varmvann etterpå. Er i uke 37. Og du?

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som har det slik. Er i uke 36.

hi

Skrevet

Tisser alltid i dusjen jeg,gravid eller ikke! Herligt!!!!!!

Skrevet

Så fint for deg da!!

Skrevet

Jeg tisser også i dusjen, ikke alltid, men veldig ofte.. Skjønner at det kan være ekkelt for noen, men det er overhode ikke farlig, urin er noe av det reneste vi har i kroppen, og det skylles vekk med vannet så det gjør ingen skade verken på gulv, sluk eller rengjøringa =P

Skrevet

Det er ei herlig tid. Jeg var på do og tissa i morges. Og jo, når jeg reiste meg opp fra do skvetta jeg litt nedover beina og! Så da var det full hygieneutrykning på morgenen når jeg egentlig skulle vekke ungene til samboer og få dem på skolen!!!! Litt stressa vi i morges.

Det er en trøst at jeg er på overtid og ikke lenge igjen!

Skrevet

He he må le av noen komentarer her,

hadde det problemet da jeg gikk høygravid med første, men heldigvis gav det seg:-)

Skrevet

Æsj....

Glad jeg ikke skal dele dusj med deg.

Skrevet

tips er kanskje å trene bekken musklene..kan fort få problemer med "vannlating" etter fødsel også..og det er kjipt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...