Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Vet ikke helt om jeg har helt sansen for denne type "aksjoner"... Skjønner jo at dette omhandler mennesker som kan stå i fare for å miste sine barn, men å "akjsonere" slik? Velvel.. http://svartelister.barnevernet.com/
smakk Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Herregud, det der kan vel neppe være lovlig.. Meld dem!
NoDoubt Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Skikkelig smakløst! Den lista var lang så kan da umulig være mange banevernansatte igjen?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Vet ikke hvor en kan melde sånt? Var helt tilfeldig jeg kom over denne...Lette tetr stoff til en oppgave jeg sitter å skriver på. Men enig i at dette neppe kan være lov??
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Hallo noe så tragisk. Den siden burde legges ned snarest.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Det er ikke mye de får gjort med det, de har prøvd. Den ene læreren min står oppført der, hun tar det med ro. Det er nokså trist når foreldre som er fratatt barna sine tyr til den typen reaksjoner...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Ikke så veldig enkelt å få gjort noe med. Utrolig tragisk for de det gjelder.
solioa Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 kjenner eller vet faktisk hvem flere av de som står på listene deres er. Ekkelt. Guffent at folk kan ture fram slik på nettet. Uansett henger man da ikke folk ut på nettet. Og kjenner jeg tviler veldig på at mange av disse folkene faktisk har gjort noe galt annet enn å beskytte barn som trenger det.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Mener å ha sett et sted at denne siden har noe å gjøre med de tullingene som la ut hjemmevideo av at barnevernet hentet ungene deres på yoytube.. Bare å utlevere ungene sine slik på internett er vel et bevis på at de ikke tenker helt sånn som de skal. Om man kan melde dette til politiet for eks vet jeg ikke, men det er kanskje verdt et forsøk? Kan umulig tro at det er lov å henge ut navngitte personer på denne måten.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2008 Fant moren til ei venninne av meg der...hun jobber i barnevernet og er verdens snilleste menneske. Skjønner ikkeno...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Ikke blir det bedre av at linken ble lagt ut her :0( Liker ikke slike aksjoner...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 Det faller vel kanskje på sin egen urimelighet det her. Men så ekkelt for de som er hengt ut der.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 Tragisk og veldig trist. Syns det er trist at folk har det så fælt at de må henge ut andre. Lurer ofte på hvorfor i all verden jeg har valgt dette yrket. (Barnevernspedagog) Men når jeg tenker meg om, vet jeg jo så inderlig godt at det er fordi jeg ønsker å hjelpe barn som ikke har det godt.
NoDoubt Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 Lurer på om noen av de som blir fratatt barna har en barnevernsarbeider som de anbefaler. Tvilsomt! Skikkelig tåpelig liste!
mammamammamammamor Skrevet 31. mars 2008 #16 Skrevet 31. mars 2008 synes å huske det der var på nyhetene. visst mange som blir uskyldig annklaga
balsam Skrevet 31. mars 2008 #17 Skrevet 31. mars 2008 herregud.. at mennesker som jobber for å gi barn en bedre fremtid skal bli hengt ut på denne måten er jo helt sykt!! hører alltid om dem som bare heeeelt uten grunn får barna fratatt, og at de ikke har gjort noe galt!! og mener at bv har en ting mot dem, men sanheten ar at i norge er det så strenge lover for å få gjøre et slikt tiltak at mange mange barn lider i mange år før de får gå inn og tvangsflytte barn!!! jeg blir skikkelig forbanna her jeg sitter!!!!!
Gjest -<<- Skrevet 31. mars 2008 #19 Skrevet 31. mars 2008 Og du har ingen betenkeligheter med å spre møkka videre? Sheesh. Sku' ellers gjerne sett lista over barnevernsmedarbeidere neka bak slike sider faktisk vil anbefale.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. mars 2008 #20 Skrevet 31. mars 2008 Det er sykt.. Og slik er det når hevnlysten trår til. Ofte er det slik at de foreldrene som blir fratatt barna IKKE tar imot hjelp, og hva annet skal da barnevernet gjøre..? (Kjenner slikt ganske nære.. Bodde jo i Åfj... Hun det gjaldt nektet å ta imot hjelp...)
Himmel og hav Skrevet 31. mars 2008 #21 Skrevet 31. mars 2008 Der fant jeg mange dyktige fagfolk jeg kjenner fra ulike sammenhenger! Sett i lys av hvor patetisk den siden var så er det jo nesten er æresbevisning å bli nevnt, for da har man utført den jobben man skal. Ekstra stusslig ble det når damen/mannen ikke anbefaler landets største aviser...fordi de er "barnevernssympatisører"?
Tøysetipp Skrevet 31. mars 2008 #22 Skrevet 31. mars 2008 Jeg tror ikke de bryr så nevneverdig om dèt. Man blir ganske hardhudet etter å ha vært i gamet en stund. De fleste ser på barnevernet som en svartmalt instanse. Når de faktisk gjør en innsats for barns ve og vel..
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #23 Skrevet 31. mars 2008 OMG, noe så teit! Kjenner også flere av de menneskene nevnt der.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #24 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er selv fostermor og at denne siden fortsatt ligger oppe er helt grusomt. At personvernnemda ikke hadde medhold i klagen forstår jeg ingenting av. Det står at "det er belastende for dem det det ligger innenfor ytringsfrihetens rammer". Fosterforeldre har ingenting med om barnet skal tas fra biologiske foreldre, de stiller kun opp for å hjelpe barn som trenger det. Å henge ut fosterforeldre, barnevernsansatte, statlige ansatte og helsepersonell på denne måten er skikkelig lavmål!
Yuna Skrevet 31. mars 2008 #25 Skrevet 31. mars 2008 Huff!! Unødvendig spør du meg. Fant navnet på ei nabo-dame her, og hun er jo kjempe-hyggelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå