storebror og junibaby=) Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 ikke nevne på et jobb intervju? hehe er i en bhg. Annet jeg bør få med?
OneOfTheBoys Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg nevner ingen negative sider om meg selv i jobbintervju! Er det vanlig?
storebror og junibaby=) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 hender vel dem spør? aner ikke aldri vært på intervu jeg hehe
OneOfTheBoys Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Da tror jeg jeg ville sagt: "Jeg kan helt ærlig si at jeg ikke tror jeg har noen negative sider som er relevant for denne jobben!" Du sier jo ikke at du er perfekt, bare at du er perfekt til jobben;) At du er dårlig i sengen, eller at du er en elendig kokk har jo ingenting å si for den jobben du skal gjøre;) Men mindre du da faktisk har noen synlige negative sider som de kommer til å oppdage da;) (Dårlig barnetekke, glemmer å vaske hendene etter toalettbesøk osv:P)
prekæs Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Da skal du nevne negative ting som kan vinkles positiv. Eks. Utålmodig=liker å få ting unna. Sta= Står for meningene dine osv. Er vel muligens ikke så lurt å bruke utålmodig hvis du skal jobbe med barn. Følsom, kanskje, hvis det passer deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå