Gå til innhold

cerazette...

Totetteskatter + baby 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå gått på cerazette i litt over 1 uke. Er 8 uker siden fødselen, og jeg var ferdig med renselsen etter ca 5 uker. Men nå har jeg begynt å småblø igjen, leste i bruksanvisningen at det kunne forekomme, men måtte da bare forsette å ta pillene. Men hvor lenge vedvarer blødningen? Er dette mensen? er hvertfall veldig mye mindre.. Kjedelig å gå å blø sånn!

Håper noen har erfaringer på dette området:)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter!

Skrevet

ingen som vet?:(

Skrevet

Vel, jeg har ikke direkte oppløftende erfaringer å komme med :-/ jeg begynte med cerazette for 6 uker siden, begynte å småblø etter et par dager, med noen dagers mensaktig blødning for så å gå tilbake til småblødninger. det er først nå de siste 3 dagene at jeg ikke har blødd, så jeg småblødde i ca 5 uker. MEN nå er det ingenting, så jeg håper det er over nå! Men noen blør bare bittelitt og andre ingenting, så det er nok veldig forskjellig. Håper du slipper noe lengerevarende :-)

Skrevet

Jeg begynte med cerazette da jeg sluttet å amme (ironisk nok) og fikk da mensen ca 2 uker etterpå. Blødde i snitt ei uke på og ei uke av i et halvt år før jeg gav opp hele pillen... Men gi det et par uker før du slutter. Kan stabilisere seg etter ei stund.

Skrevet

Jeg begynte i juli-august, og har hatt regelmessige blødninger etter dette; annenhver uke. Er så drittlei hele Cerazetten, men orker ikke engasjere meg i å bytte før jeg er ferdig med amminga.

Den er rimelig sikker som prevensjon da, det skal den ha. Mannen må jo stort sett holde seg unna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...