Gå til innhold

Da er stillingen 1-0 til ettåringen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 2 1/2 time med krangling og skriking, har jeg nå gitt opp! Hun får være våken til hun sovner på gulvet eller noe. Dette gidder jeg ikke mer.

Jeg har vært snill, streng, bestemt, grått og slått i sofaputene i frustrasjon. Ingenting hjalp. Hva gjør jeg nå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry at jeg sier det men da går det mye mer enn 2 1/2 time neste gang......

Skrevet

Takk for den, liksom... BLÆÆÆ.

Hun får vel sove i armkroken til hun blir konfirmant.

Skrevet

Akkurat sånn er det her også.

Gutten var i seng halv åtte men sover fortsatt ikke. Men opp får han ikke komme.

Skrevet

Vi ga oss noen ganger vi også da hun var på den alderen.. ble aldri noen vane av den grunn :o)

Skrevet

Hun hylskreik så jævlig at jeg ble redd naboene skulle tro at jeg mishandlet henne.

Om ti år kommer jeg til å le når jeg forteller om dette, men nå har jeg lyst til å ta springfart å stange hodet mitt i veggen.

Skrevet

Det gjør ikke noe å la ungen være oppe hvis han/hun ikke vil sove, det er jo bare litt kjipt for de voksne å gå glipp av alenetiden.

Vi har aldri hatt leggetid etter klokka for vår gutt, han blir lagt når han er trøtt, og det er som regel til samme tid hver kveld. Av og til vil han bare ikke sove, og da lar vi han være oppe til han blir trøtt. Alternativet er jo å ha en unge skrikende i senga og det gjør vi ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...