Gå til innhold

Twintipp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei supersnuppa:)

Bare lurer på en liten ting jeg, er det du som har bakt den fantastiske kaken som er på bloggen din?

Så den for noen dager siden og ble helt målløs jeg, herregud så fantastisk den var..

Håper dere har det fint og at formen er bedre?

KLEM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp:)

Skrevet

Hei vennen:o)))

Nei, nei, det er en dame her i byen.. Kan såvidt steke vafler jeg, he he:o))

Ja, snart den store dagen for Noahlille og nå, hi hi. Herregud, og fort de vokser:o))

Njoda, formen min er bedre, Theo er syk igjen..*prøve å smile*

Hvordan er det med deg og Noah vennen??

KOs

Skrevet

Haha kan såvidt steke vaffler ja, ånei du, tror du kan bedre enn det:D

kaken var hvertfall utrolig lekker, jeg kunne aldri ha fått det til, hadde bare blitt en stor klump om jeg hadde prøvd, men er lov å drømme..

Men kan tenke med lillegull ble fornøyd med kaken sin:)

Stakkars, er han syk igjen? Syntes dere har fått dere sturn nå altså, *sender masse bli frisk støv*:)

Goooood bedring:)

Her går alt fint, det store dagen er på onsdag og nå må jeg virkelig ta meg sammen å slutte å kalle han for babyen min:P

De vokser så fort, og tiden den går skremmende fort, pokkern altså:P

Og på fredag skal vi på sykehuse, Noah skal fjerne mandlene og jeg gruer meg noe sinnsykt. Stakkars lille...

Hvordan går det med huset deres? kommet i orden?:)

Ser utrolig nydelig ut:)

Skrevet

He he, jeg er verdens mest håpløse sjel på kjøkkenet...:-p

Ja, det blir en stor dag både for foreldre og lille vakringen det:o) Synes det er bare litt siden de var bebisser jeg:-p

Oj, skal han ta mandlene.. Stakkar liten da. Men, det går bra vetdu vennen.. Sambo tok det da han var liten gutt, synes det var stas han, hi hi. Ba foreldrene dra hjem for sykepleierene var så snille:o)

Jada, kommet sånn halvveis i hus... Mye som gjenstår da, men tar litt og litt. Nå skal jeg ut i garasjen og male jeg, hi hi:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...