Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Må bare syte litt her og se om det hjelper på humøret Har en samboer som sliter med alvorlige deppresjoner... og etter dette også mye mindre sex lyst en tidligere... som regel har jeg klart dette helt greit, men i kveld merker jeg at jeg er håpløst sur og grinete. Kan jo sikkert skylde på hormonene som raser i kroppen, men vet det er fordi det er lenge siden vi hadde sex sist (ok alt er rellativt, for meg er i overkant av en uke lenge) I går natt etter at han trodde jeg hadde sovnet merket jeg at han runka seg selv før han sovna... greit nok det må jo gutter få lov til, men skulle så ønske at han hadde vekkt meg istedenfor... og der er vel her hormonene setter inn. Logisk så vet jeg at han ikke vekkte meg fordi jeg sliter med å få sove og trenger absolutt søvnen... men en liten stemme inni meg roper at det er fordi han ikke tenner på deg lengere nå som maven har kommet... Han er super til å skryte av maven og meg... så dette er helt ulogisk egentlig... men *arg* Jeg vil bare ha sex med kjæresten min jeg Sånn håper dette hjelper på humøret blir ihvertfall ikke noe på meg om jeg er sur og grinete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå