Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 jeg har vert utro, å angre noe fryktelig, har føleser for han jeg var utro med... Fatter ikke at jeg kunne være så dum.....Er så utrolig sint på meg selv nå....
lille_Harepus Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 hvis du har følelser for den du var utro med fortjener ikke din kjære å få vite det da?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 er ikke HI,men jeg er så si i samme situasjon...jeg er HI på tråden "Problemer!!" her inne og jeg syns det er en vanskelig situasjon...skal man fortelle det til si kjære at man har hatt sex med en annen mann,som man også har følelser for (men det aldri kan bli noe mer av) og risikere å ende opp alene??eller skal man bare tie stille og lide alene fordi man ikke kan tilbringe sin tid med den man helst vil ha??jeg snakker en del med en venninne av meg om akkurat dette problemet,rett og slett for å få det ut av systemet...jeg har selvfølgelig litt dårlig samvittighet ovenfor sambo,men det er noe jeg føler jeg må leve med...det er liksom min straff... :-/
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 akkurat slik tenker jeg, skal jeg si det å ende opp alene, for han andre får jeg uansett ikke, han har nettopp blitt pappa, å holder på å flytte inn i nytt hus med sin dame. Eller skal jeg bare la vær å leve med det.....Er så vanskelig, angrer noe fryktelig, for nå er det umulig å gjøre det ugjort.....Det beste for meg er vel bare å holde det for meg selv....men det er klart at sambo egentli fortjener å få vite. Men da vil ALT være ødelagt hovedinlegger
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 hi på "Problemer!!" igjen her... nå er vi helt i samme båt...klarte ikke å holde meg lenger og falt for fristelsen...angrer faktisk ikke et sekund heller og ville gladelig gjort det igjen...ille å si det,men sånn er det nå bare...det var den beste orgasmen jeg har hatt på leeeenge og etter så lang tid uten noen tegn til affeksjon fra samboer så måtte jo noen andre ta "jobben"...mangelen på dårlig samvittighet kommer garantert fra at sambo har vært lite tilstede både fysisk og psykisk de siste 4-5mnd og jeg har jo visse behov som må dekkes...prøvd på egenhånd,men det er vanskelig og blir aldri det samme...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Hvis man går å er utro med en annen mann, mener jeg at da er du ikke glad nok i den man bor sammen med uansett. Er vel mest realt å si fra, slik at samboeren kan ta avgjørelsen selv. Og... hadde en mann som akkurat har blitt pappa vært utro med meg, ville jeg ikke hatt ham som kjæreste. Er ingen trofast mann. Ville dere selv likt å bli bedratt??? og rett etter å fått barn med ham??? Sett dere selv i den andres situasjon...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 anonym 19:40 2.04.2008 igjen her... til anonym 18:50 3.04.2008: jeg er kjempeglad i han jeg bor sammen med,men uansett hva jeg gjør og hvor mye jeg prøver så får jeg ikke noe tilbake...vi har hatt ett forsøk på sex siden midten av desember uten særlig hell,for han er redd for å skade meg eller babyen...og han vil heller ikke være bare intim og kose,for da får han bare ballespreng uten å være istand til å gjøre noe med det,sier han... hadde han gjort det samme mot meg tror jeg at jeg helst ville vært foruten å få vite noe...det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av...det er ikke det faktum at man har sex med en annen som er verst i mine øyne,men om man i tillegg har følelser for den man er utro med,så blir det straks mer komplisert...som i mitt tilfelle... misforstå meg rett altså,jeg elsker samboeren min kjempemasse,men jeg har en historie med han jeg var utro med og har alltid vært svak for han,men vi vet begge at det aldri kan bli noe mer... etter at jeg lot meg friste sist nå angrer jeg masse...ikke pga dårlig samvittighet ovenfor sambo,men fordi jeg nå har lyst på mer og klarer ikke å ignorere følelsene slik jeg har klart hittil... håper egentlig det går over igjen når hormonene får roet seg ned etter fødsle og amming....at det bare er de som spiller meg et puss og at jeg egentlig ikke har følelser for andre enn min kjære... :S det er nok mye mer komplisert enn hva dere som ikke har vært utro mener!!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 ja det er mye mer komplisert enn hva de som ikke har vert utro tror. Tror nesten man må ha vert i situasjonen får å kunne sette seg i den. Jeg for min del har bestemt meg for å holde kjeft. " Det man ikke vet, har man ikke vindt av " ¨ Hovedinnlegger
kajfla Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 syns dere er litt VEL egoe her... stakkars samboerene deres!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 EGO???? nei....ego det er å forlate meg her kveld etter kveld for å dra ut med venner....ego er å bruke alle sine penger på tull og gamle regninger og forvente at jeg skal betale mat og sånt....ego er også å tro jeg syns det er morsomt å betale hans regninger for å ha "kontroll" over han...jeg har da en hel masse andre ting jeg heller ville brukt pengene på,men velger å hjelpe han så han kommer seg fortere på beina...og jeg får ikke stort igjen for det heller!!!! så er det egentlig så rart at jeg vender meg til andre for å få ihvertfall LITT positiv oppmerksomhet??!!!! er absolutt ikke noe synd på samboeren min for han får alt han trenger og litt til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå