Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg skulle se på deg. Jeg har god følelse for ul. KJønn klarer jeg ikke å se nå. Jobb: for meg ser det ut som det blir for slitsomt å jobbe full stilling. Jeg kan ta feil. Jeg ser for meg full sykemelding ihvertfall fra mai. Hvis du ønsker å jobbe, så h¨åper jeg at jeg tar feil. Jeg vet ikke om du jobber nå. Men noe sier meg at det er for slitsomt å jobbe. Det vil kanskje gå greit en stund, men jeg får opp at det blir for slitsomt. Og du må tenke på deg selv og barnet. Lykke til!
stratosen_er mamma_ Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 takk mathilde:) synes d er ok å jobbe men det er slitsomt...er plaga med bekkenet så d er ikke helt godt....så jeg tror du kan ha rett i det....whitelily ser meg sykemeldt fra juni ca og utover.... gleder meg til UL i morgen...du skal få tilbakemelding.... vil ikke vite kjønnet men gøy å høre hvem av dere som får rett til slutt, er vanskelig å se kjønn på meg...(du så jente sist) tusen takk igjen... klem til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå