oblix Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hvorfor får dere ikke til dette egentlig?? Har en sønn på 9 mnd og har aldri tatt han med meg på do når vi er alene... Grunnen til at jeg spør, er at jeg har lest at så mange her inne ikke kan gå på do alene engang.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg kan ikke gjøre det. Bortsett fra de gangene hun sover eller er så opptatt med en leke at hun ikke ser at jeg går. Ser hun at jeg går blir det hyling og skriking. En smule avhengig av foreldrene sine..... Blir vell værre når hun klarer å komme seg fremover også. Blir jo mer viljestyrt da. Regner med at vi må passe på henne og alt som er int men farlig da.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Fordi ungene griner seg røde og blå kanskje?? Min har nå slått seg helt vrang når jeg dusjer ... helt fra han var knøtte liten har han puslet for seg selv på badegulvet mens jeg har dusjet, men i det siste (han er nå 8 mnd) har han begynt å sure så snart jeg tar av meg tøflene og setter på vannet til "varming". Når jeg så går inn i dusjen griner han så det synger! Satser på at det er en fase som går over ... nå får han bare sitte der og sure (jeg titter jo ut til ham av og til), og de siste gangene har han stilnet og gått over til å lege seg igjen etterhvert ;-) Enn så lenge får jeg heldigvis ha do-besøkene nokså i fred ... det er av og til han pusler utenfor do-døra også, men det går heldigvis knirkefritt!
oblix Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Fra dag en har vi latt junior få være litt for seg selv, har han survet litt når vi har gått( senere alder), har jeg ikke tatt han opp. Han surver kanskje ett halvt min, så glemmer han at jeg er borte. Han kan gjerne sitte for seg selv lenge, så lenge jeg kommer innom titt og ofte. Jeg er ikke typen som løfter han opp med en gang han åpner munnen, og det er nok grunnen her til at jeg kan dusje og gå på do alene:) Men jeg skjønner jo at ingen lar ungen være alene hvis h*n er hysterisk!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg kunne hverken gå på do eller dusje, eller spise:p Min hadde kiss, og skrek seg blå hvis han ble liggende alene på ryggen, eller hvis han lå på magen. Jeg bar endel til han fikk riktig behandling kan du si:p Måtte legges sovende i vogna, ellers kunne jeg ikke trille en tur engang. Dette startet allerede fra uke 1:p
Huldretuss Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har åpen dør så alle de som vil kan komme til meg når jeg er på do - lettest sånn :-)
oblix Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Håper det går bedre med dere nå. Ser at vi er veldig heldige, som kan gå fra noen min:)
lille_Harepus Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Kan som regel gå ifra lille gutt noen par minutter sånn at jeg kan gå på do aleine. han er bare 10 uker, men han klarer fint å underholde seg selv når han ligger under baby- gymmen en stund. dusjingen er det litt anderledes med. Er jo av typen som liker å bruke lang tid på badet så dusjer helst når pappaen er hjemme. Men det hender jo at småen sovner i vognen sin, så triller jeg bare hele vognen inn på badet. Der sover han trygt uten at jeg må bekymre meg går ikke ifra ham for å dusje. det tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre seinere heller.
Psyche Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Doen er i en annen etasje, så da foretrekker jeg å ta henne med meg. Men det er ikke noe problem det, jeg skjønner ikke problemet med at ungene må bli med på do :-D Drite får man gjort uansett. Jeg setter henne i bilstolen på dogulvet med en leke og tannbørsten sin. Da er hun kjempefornøyd, og blir hun misfornøyd begynner jeg bare å synge. (Høres sikkert litt komisk ut om noen skulle komme på besøk da men.jeg sitter på do og synger så det ljomer...hehe) Hun er 9 mnd
annki83 Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 hm kjenne ei som sa det samme som mange her..å hu har fortsatt ongen me seg på do.. den onger er nå 3,5... nei på do går jeg aleine!
Psyche Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Sønnen min som er ca. 3,5 år er ikke med meg på do...men, det hadde ikke vært noe problem for meg om han hadde vært det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå