Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har en suuuper datter på 3 år, en sill samboer, (men vi har det ikke bra sammen nå) mange gode venner, hus å bil å god økonomi. Men den siste tiden har jeg vert såå lang nede, kommer meg liksom ikke opp. Går med en ekkel følelse hele tiden, som en stor ball i magen som bare blir større. Er på nippet til å gråte hele tiden føles det som. Det vil liksom ikke gå over. Konstant vondt i magen, å tenker alt for mye.....blir så sliten av dette. Noen som har vert gjennom nå lignende....
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Går du på p-piller eller annen hormon dritt? Slutt!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 går på p-piller, men har brukt det samme merke i 10 år, så det burde ikke ha noe med saken å gjøre, tror jeg...
Ikkelektuell Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Snakk med legen din. Jo før, jo heller. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Ok.. jeg har også gått på samme merke i 10 år, trodde at jeg ikke hadde noen problemer med de. Trodde jeg bare "var sånn". Men i det jeg sluttet på p-piller for å bli gravid forandret plutselig alt seg veldig i positiv retning (altså humørmessig), Og så da jeg begynte på p-piller igjen etter amming var det ustabile dritthumøret tilbake. Først da kom jeg på at, a-ha, kanskje pillene har skylden? Sluttet for litt over en mnd. siden, og det er helt topp. Har ikke hatt et eneste av "føra mine" som mannen kaller de. Altså at jeg blir deppa og trist uten grunn og gråter og styrer på. Og før hadde jeg de ofte. Så jeg er hellig overbevist om at pillene hadde skylden her. Mannen min også merker forandringen godt:)
hårsår Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Det kan være psyken din som spille inn. Bekymringer slår seg om i magekniper. Gå til lege og få henvisning til psykolog.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Ikke gå til psykolog og problematiser livet ditt før du har prøvd å slutte med pillen!
ScaryMama Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Livet blir ikke problematisert av en psykolog, psykologen skal liksom bidra med å gjøre livet enklere... Hør med fastlegen din, det er mulig at du har en lettere depresjon eller angsttilstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå