Gå til innhold

Easy Walker!

*Bluberrypai*og 3 prinsesser=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har den vognen? Tror det blir den til babyen.

Hvordan trives dere med vognen?

Hvor lenge brukte dere bagen?

Noen problemer/nakkdeler med vognen?

Og ellers er alt dere har å si om vognen også intressant

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Dytter litt, jeg!

Du vennen, legg inn dette også på vogndebatten! Skriv at det er Easy Walker Sky... ;-)

Skrevet

Oki, skal gjøre det, tusen takk=)

*Klemme på*

Skrevet

Eg har easy walker classic. Kjempefornøgd

Veldig lett, god å trille

Lett å legge saman + kompakt

Har nettopp slutta med bagen, han er 7,5 mnd. Er fortsatt plass til han oppi, men han liker å sitter forovervendt, dessuten reiser han seg opp.

Bakdel er at ho er så lett at ho har lett for å velte sidelengs

Dårlig plass i korga under, særlig uten bagen

Skrevet

Er det stor forskjell på den og Sky?

Skrevet

Vi har classic, og det er den beste vogna jeg har vært borti (og det er ikke få ...)

Kjøpte den som sportsvogn, og brukte den til jr var over 3 år. Den har vært med på mange reiser i inn og utland, og har ikke tatt skade av det. Har brukt reisevesken som hører til.

Nå bruker babyen den med tilhørende hardbag. Den er ikke så stor (sky har mye større) men den holder nok noen mnd til. Nå er babyen 3 mnd gammel, og ganske stor og lang for alderen. Vi får også plass til en saueskinnspose oppi.

Sammen med maxi cosi bilsete utgjør også understeller til vogna en smart "trille" som er genial på butikken eller opp og ned bakken til bhg.

Vi har ikke hatt noen feil eller problemer med vogna. Kjøpte den på www.bebiezaak.nl og betalte ikke moms siden han sendte den som "gave"

Skrevet

Classic har ikke full liggestilling i sportdel, sky har.

Classic veier under 7 kg, sky er litt tyngre

Classic har ikke bøyle foran barnet, det kan man få på sky

Classic har ikke svingbart fremhjul som standard, det har sky. (man kan få kjøpt er "shoppinghjul" til classic som er svingbart)

Classic har ikke så veldig stor bag, det har sky

Classic har ikke regulerbart håndtak, det har sky

...tror det er de viktigste forskjellene.

Skrevet

Vi kjøpte vår på salg, betalte 4000 inkludert ein masse ekstrautstyr, noko er ubrukt enno. Shoppinghjulet ligg framleis i plasten sin...

Skrevet

Jeg får vel nesten svare på denne, siden vi elsker vår easywalker sky:)

Vi arvet en tre-fire år gammel teutoniavogn som vi brukte fra starten av, men vi syntes den var utrolig tung og slitsom å dra rundt på, men vi har da ikke brukt den som bagvogn.

Har kun hatt den i to måneder, men den er som en drøm å kjøre rundt med, eneste jeg savner litt er at man ikke kan velge retning på hvordan barnet sitter+ at kurva er litt vanskelig tilgjengelig. I hvertfall nå som småen her fortsatt stort sett ligger flatt.

Men da kurva var enda vanskeligere tilgjengelig på teutoniaen, så synes vi ikke det er noe stort problem. Er i tillegg lett å åpne den opp fra ene siden , slik at man kan lesse innpå slik.

Den tar også utrolig liten plass, har fått pakket den sammen i de minste biler, da hjulene kan tas av og på i en fart.

Du slår vogna sammen på et blunk, og slår den ut med bare en hånd.

Den veier bare ni kilo, og jeg klarer å få vogna opp i tre trapper alene uten at småen våkner.

Hmm, hva mer... Håndtaket er veldig lett å stille i ønsket høyde.

Ser at flere mener at vogna kan virke litt vel åpen, har ikke vært noe problem hittil, men skjønner hva de mener. Den ser ikke så lun ut som en del andre vogner, men vet ikke om forskjellen er så stor.

Tja skulle du ha flere spørsmål får du bare spørre:)

Ble sikkert litt rotete, men håper du fikk noen svar.

Skrevet

Takker for svar damer=) Greit å høre fra noen som har erfaring. Blir mest sannsynlig denne vognen(sky)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...