300804 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 En sånn j.... dag i dag.. Er midt oppi en behandling som krever meg 150 prosent. Har slitt med spiseforstyrrelser i 16 år, og går til intensiv behandling som krever.. Det skulle jo bare mangle at det ikke skulle være lett,men i dag har jeg det rett og slett helt j.... Er 28 uker på vei i morgen, har en gutt på 3,5 år hjemme. Noe som også krever sitt.. Har en kjempe fin samboer oppi alt dette, men det hjelper så lite i dag.. Har tatt mangen store steg i det siste. Fra å spy hver dag, så spiser jeg nå 2-3 måltid + hver dag (kasta opp kun 7 ganger på 7 uker), og tatt farvel med vekta, som jeg har stått på mange ganger på dagen i 16 år. Dette er tungt i seg selv. I dag er jeg skikkelig urolig i hele kroppen. Har så lyst å bare trykke inn, men er fremdeles redd for vekta. Har gått opp ca 7 kg i svangerskapet, noe som føles greit, men likevel klarer jeg ikke unne meg selv sjokolade en mandag samme hvor lyst jeg har. Det mest slitsomme er alle tankene i hodet til enhver tid. Mens jeg er våken klarer hodet sjelden å koble ut og slappe av. Blir så sliten av dette. Bar lyst å gi slipp på alt, slipp på kontroll over maten.. Er utslitt i hodet.. men.. Er heldigvis sykemeldt, hadde ikke klart jobb nå.. Mangen sytete ord her, men trengte bare å få det ut.. Er så utrolig sliten. Og hormonene gjør det vel strengt tatt ikke bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå