Gå til innhold

Utslitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sånn j.... dag i dag.. Er midt oppi en behandling som krever meg 150 prosent. Har slitt med spiseforstyrrelser i 16 år, og går til intensiv behandling som krever.. Det skulle jo bare mangle at det ikke skulle være lett,men i dag har jeg det rett og slett helt j.... Er 28 uker på vei i morgen, har en gutt på 3,5 år hjemme. Noe som også krever sitt.. Har en kjempe fin samboer oppi alt dette, men det hjelper så lite i dag.. Har tatt mangen store steg i det siste. Fra å spy hver dag, så spiser jeg nå 2-3 måltid + hver dag (kasta opp kun 7 ganger på 7 uker), og tatt farvel med vekta, som jeg har stått på mange ganger på dagen i 16 år. Dette er tungt i seg selv. I dag er jeg skikkelig urolig i hele kroppen. Har så lyst å bare trykke inn, men er fremdeles redd for vekta. Har gått opp ca 7 kg i svangerskapet, noe som føles greit, men likevel klarer jeg ikke unne meg selv sjokolade en mandag samme hvor lyst jeg har. Det mest slitsomme er alle tankene i hodet til enhver tid. Mens jeg er våken klarer hodet sjelden å koble ut og slappe av. Blir så sliten av dette. Bar lyst å gi slipp på alt, slipp på kontroll over maten.. Er utslitt i hodet.. men.. Er heldigvis sykemeldt, hadde ikke klart jobb nå.. Mangen sytete ord her, men trengte bare å få det ut.. Er så utrolig sliten. Og hormonene gjør det vel strengt tatt ikke bedre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare få si at du allerede har gjort en kjempe jobb som har klart deg så bra i 28 uker! Det skal du være stolt over. Alle har dårlige dager innimellom, hvor alt kan se nattsvart ut. Men i morgen kommer en ny dag og da vil alt forhåpentligvis se bedre ut. Prøv å planlegg noe du virkelig liker, slik at du har noe å se frem til. Skjem bort deg selv, gi deg selv en premie for alle de ukene du har hvert kjempe flink. Det har du absolutt fortjent :-)

Og gjem den her dritt dagen innerst i en krok i hukommelsen, og glem at den noen gang har eksistert. Se fremover og gled deg til det fantastiske du har i vente. Vet du kan klare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...