gullegget Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg var innom føden her om dagen fordi kynnerene ikke ga seg, heldigvis modner de ikke. Fikk beskjed om å roe ned treningen, men å gå turer var ok. Men jeg får så vonde kynnere så fort jeg begynner å gå. Står mere stille å venter på at kynneren skal gå over enn det jeg får gått. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, orker ikke sitte på rompa hele dagen. Noen tips? Er 27 uker.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har intense kynnere til tider, bruker ei rispute jeg da som jeg varmer i microen og legger meg i senga eller sofaen mens jeg legger risputa på magen.. Varmen hjelper til og roe ned hvertfall her...
Smånetta 14.mai Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Har intense kynnere som har gått over i premature rier og har vært på sykehuset med det. Jeg klarer ikke å stoppe dem, så jeg kan ikke gi råd, men jeg kan synpatisere. Ble sykemeldt i uke 28 og har merket at jeg kan gå litt lenger nå før de blir for kraftige. Så avslapping over lang tid for å få ned stressnivået er vel hva jeg har merket bedring av. Men når de kommer, så stopper de ikke før de vil det selv. Jeg kan sitte, gå , hoppe, løpe, bade, dusje, grine, le. Ingenting hjelper.
4skatter Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hei jeg har hatt veldig sterke kynnere, premature rier siden uke 31, er nå i uke 34+4 og nå har de sagt at de ikke stopper fødselen. Har vært innom flere ganger på SØF pga dette, fordi de kommer veldig regelmessig... Men fører ikke til noe...
©Jesper©er©alt© Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde veldig sterke kynnere fra uke 23 da jeg gikk gravid. I sluttet av svangerskapet var jeg titt og ofte ved føden for og få sjekket. Var helt sikker flere ganger på at kynnerene var rier. Dem siste dagene mine rundt termin så hadde jeg små rier i 3 dager før ing tar tid :s
RaPe Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Har hatt perioder med masse kynnere fra ca uke 23 eller noe. Temmelig tidlig. slik var det da jeg gikk gravid første gang også. Var i ca uke27 inne på poliklinikken til kontroll, pga endel smerter i magen (ikke kynnere) som ikke ga seg, og siden jeg hadde hatt kynnere en stund. De hadde ikke ført til noe modning, så det var ikke noe farlig. -Men det er jo fryktelig plagsomt da! Jeg syntes ikke riene kjentes likens ut, så jeg er -foreløpig- ikke bekymra for å ikke skjønne at det er fødsel på gang når det en gang skjer... Termin 30.mai
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 får adalat mot de verste kynnerne pga. tidligere svangerskap, hvor kynnerne hadde effekt på livmorhalsen og ga premature rier. så denne gangen er vi litt i forkant
Gjest Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 jeg er i uke 18 å har enormt sterke kynnere til tider..spes etter jeg har vært på jobb,og har stresset litt..kan komme utenom d og,men da går de fortere over..har hatt d med de to andre og så jeg har liksom ikke brydd meg med å ringe til legen for jeg tror liksom at d er sånn d skal være..å tror heller ikke at de kan modnes siden d ikke skjedde med de to andre..men d trenger jo ikke være likt da..men jeg kvir meg veldig til å undersøkes av GU også ..kanskje derfor jeg ikke tør ringe..d er så vondt av og til at tårene bare renner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå