:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 brukte dere slør? virker ikke ut som om det er så veldig "inn" for jeg ser nesten ingen slør på de sidene jeg er på på nett og hansker, om man gifter seg med hansker på, hva gjør man når man setter på ringen? setter man den på uten på hansken? blir ikke det litt "rart"?
pandabjørn Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 jeg skal både ha tiara og slør + lange hansker hva jeg skal gjøre etter ringen er satt på vet jeg ennå ikke
grå :) Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 hadde både slør og tiara jeg også. handskene tar du av da ringen skal på. bare gi dem til forlover
Eline på vei med nummer to Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Synes det ser ut som de aller fleste skal ha slør, hvertfall på de andre forumene jeg er på. Jeg skal ha "mette marit"-slør, altså langt slør av silkechiffon. Har tenkt å få det festet i nakken, under håroppsatsen, og ta det av etter fotograferingen/evt etter middagen. Hansker synes jeg ikke er så pent, men skal du ha det så må du ta den av når du skal sette på ringen, synes det ser merkelig ut om du setter på ringen over hansken (ikke sikkert du får den på heller siden ringen er tilpasset fingeren din uten hansker).
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg skal ha langt slør - enten "Mette-Marit"-slør eller et med blondekant (kommer an på hvilken kjole jeg velger) og skal feste det oppå hodet. Hansker er ikke helt min stil, men skal en ha det må en ta de av når ringene skal på, ja:o)
lucky3 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde halvlangt nydelig slør - synes det blir litt mer høytidelig da. Planen var å ta det av til middagen, men rakk ikke det pga fotografieringen og alt som skjedde i mellomtiden - det var festet i en tiaralignende hårbøyle så måtte streve litt for å få det av - så det ble heller ikke gjort etter middagen for da var det så mye som skjedde og så var det kakespising og ikke tid og så dans - fikk det så vidt av før midnatt og da var de kunstferdig lagde krøllene i nakken bare en svett klase med hår så det var bare å få forloveren til å sette opp med klypene som holdt sløret på plass - ble helt OK, men litt styrete og har tenkt på om det hadde vært like greit uten, men synes jo at det er blitt fint på bildene i ettertid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå