WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er helt normalvektig, trener hvertfall 3 ganger i uka (enten det er gå tur, combat eller sykling), men helga har som regel 3 "kose-dager". Noen som kjenner seg igjen? Problemet er åssen jeg skal få bukt på det søt-suget? Er så dritt lei av å legge meg stpappmett på masse smågodt og en hel pose popcorn! Angrer hver gang! Grunnen til at det er vanskelig å skjerpe seg, er at jeg ikke MÅÅ gå ned masse kg, men er ikke fornøyd med magen og jeg vil være sunn og føle meg opplagt. Tips? ( har funnet ut selv at NonStop er en super sjokolade erstatter!! orker ikke så mange, og da slipper jeg å spise 200 g melkesjokolade! takker for tips!
Mogop fikk augustgutt Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hold deg for all del unna alt som ligner sjokolade! Lakriskonfekt har f.eks ikke fett, det har heller ikke gelegodterier el.lign MEN de har myyyyye sukker, så du er nesten like langt. Frukt er best, gjerne annanas -smoothies er smart.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 GROVT knekkebrød med Nugatti (tynt lag!) glemte jeg jo. Og riskaker (altså, ikke sånne med sjokolade)
ny vestfold Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 kutt opp frukt og grønnsaker,og dipp,f eks:lett rømme,lett yoghurt med krydder el dypp i mørk kokesjokolade over 70% kakao..rosiner,tørket frukt er også godt
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 takker for tips:) ( Sorry, men jeg kommer aldri til å holde meg helt unna sjokolade1 hehe.. det er jeg for glad i, så da får jeg prøve å begrense det litt) flere tips?
Brillemamma Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Kutt opp epler, appelsiner, bananer og druer. Bland det i en bolle. Forsyn deg med såmye du vil ha og hell over vaniljesaus! Namnam!! Vaniljesaus er ikke det sunneste,men ikke det verste heller da!
Pysa Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 mørk sjokolade er sunnere, og man orker ikke like mye
Fire småtroll Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Melon, store mengder melon, alle typer melon ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå