vuosttas Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg sku hatt finsko til meg! Jeg bruker størrelse 34 i finsko. Har aldri funnet så småe pensko. ER det noen som vet om butikk som selger str 34 (Voksen sko)? Jeg hater føttene mine om sommeren.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 skoringen har iallfall 35, kanskje de passer med en såle i??
vuosttas Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Hei sko med reimer passer meg, da remeine holder føttene mine i skoen:) Men tenkte på sånne sko uten reimer. Hadde på meg størrelse 35 i pensko i helga.Hadde såler og sånne greier man skal ha bak på for og ikke glippe opp. Men dem var for store for meg allikevel.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 det som er litt dumt for deg med å bruke barnestr er jo at barnesko ikke er bygget opp inni, sånn at foten din ikke får den støtten den trenger, så kanskje det kan være en ide for deg å bytte ut sålene i skoene du kjøper har jo kommet inn mange nye tøffe modeller nå da, selv ibarnesko
vuosttas Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Hehe er det med høye hæler og sånt? Men finnes det virkelig ikke butikker for sånne som meg?? huff...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 njai var nok ikke ak med hæler, men denne sommeren er det faktisk mest ballerina sko som kommer og en del sko med kilehæl gå til nærmeste skoringen og spør om de vet om noen modeller som er små i nr uff må være veldig kjipt for deg
vuosttas Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Ja men ballerina er fint:) Sånne sko har jeg funnet meg. Men det største problemet er når jeg skal ta på meg finkjole og pensko. Der må dem passe akkurat. Har aldri eid sånne sko, før nå. Bestilte i str 35 og trodde jeg sku passe dem. Men dem var jo altfor stor. Måtte på barneavdelingen da jeg var 17 år og sku ha på meg finkjole. I bygda var det bare en skobutikk.. Ja det er utrolig kjipt.. Hørte rykter om at det finnes småe sko i Kina. Men dit har jeg ikke råd til og reise med det første..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå