Gå til innhold

Han prater ikke med meg mer - bare for seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 4 måneder gammel. For en stund siden kunne vi føre samtaler sammen, men nå har han blitt helt stille når jeg prater til han. Smiler eller ler - men svarer ikke slik han gjorde før. Han bare ser og ser på meg, og beveger liksom tunga og leppene, men det kommer ikke en lyd. Når han ligger for seg selv og leker så skravler han som bare det.

Trodde det var nå de skulle begynne å kunne føre lange koselige samtaler jeg...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her... Blir nesten litt lei meg... Skravler masse når hun ligger alene i sengen og skal sove:)

Skrevet

Hvor gammel er di?

Skrevet

Pittelite puff...

Skrevet

5 mnd... Satser på at hun er ferdig med den fasen snart!!!

Skrevet

Flere som har det sånn?

Skrevet

Det var sånn her en periode rundt den alderen, men det tok seg opp igjen etter noen uker:) Hs sa at ofte legger de til side en ting dersom de utvikler seg mye på andre områder (feks rulling)

Skrevet

He, he, ja han ruller og ruller. Og det skjer stadig utvikling på den fysiske fronten. Kanskje det har noe å si. Godt å høre at det er flere som har hatt det på samme måte!

Skrevet

Dette var nesten litt rart. For etter flere uker uten samtaler begynte han å snakke til meg igjen i dag. Så nå prater vi igjen! Fine lille stemmen hans, som svarer lyst: Eeeeøøøøøhh

Skrevet

Ikke så interessant kanskje, men måtte bare si det;)

Skrevet

Hihi så morro "du og jeg og vi to" :-) Godt å høre at det gir seg!

Er sånn her også med sønnen vår på 6 mnd. Begynte for noen uker siden.

Er heelt stille når vi er med han, bare studerer osv.

Såfort han ligger alene i senga, babygymmen eller ett eller annet sted vi IKKE er, så snakker han som en foss... Savner stemmen hans! hehe..

Skrevet

Merkelige greier. Fortsatt studerer han meg skikkelig når jeg prater til han, men nå kommer det i alle fall noen lyder også;) Det er vel noen faser de må igjennom da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...