Gå til innhold

Noen som har hatt svangerskapskløe evt. forgiftning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38+5 i dag. Var til svangerskapskontroll i forrige uke...lege konstaterte da at jeg har fått litt høgere blodtrykk, men ikke noe å bekymre seg veldig for sa hun. Har også fått en del vann i kroppen de siste par ukene og i dag begynte det å klø noe fryktelig over alt i huden....spesielt på armene, ser ut og føles som soleksem(har ikke vært i solen)! Har dessuten en merkelig stikking på undersiden av magen som jeg ikke har kjent før...

Noen som har erfaring med lignende?? Bekymrer meg for om det evt. kan være svangerskapsforgiftning..

Erfaringer mottas med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For 9 år siden utviklet jeg svangerskaps forgiftning... Ble innlagt i uke 32 og jenta måtte tas med keisersnitt i uke 33.

Starta med ødem tidlig (ca uke 23) og blodtrykksøkning fra uke 29, ble innlagt når jeg fikk proteiner i urinen... Går som regel over tid dette m svangerskapsforgiftning. Mange som kan få tegn til SF i slutten av svangerskap, men JM er så flinke, de følger nok godt med :)

Jeg fikk i allefall fantastisk oppfølging både under og etter graviditeten og alt er vel med både mor og barn :)

Har hatt to "friske" svangerskap siden og er nå 19 uker på vei igjen :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...