Gå til innhold

Hvor mange barn og hvor gamle var\er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk jenta vår 2 uker før jeg fylte 20 år.. Hun er nå 7 mnd, men må nok vente en 3 år før hun får søsken hvertfall, om ikke lenger.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt født i juli 2006, var da 17 år mens pappaen var 22

Har nå fått nr 2 - ei lita jente født i januar, er nå 20 og pappaen 25

Skrevet

Er 23 nå, fikk en liten gutt for ett år siden. Litt spesiellt for oss, for hadde ingen ide om at jeg var gravid før sent i svangerskapet. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

hei!

Jeg har en sønn på snart 7 mnd. Jeg er 21 år, snart 22! Dette er min første :)

Skrevet

hei!!!!

jeg fikk min første datter 20 mars i år.

hun er nå 5 uker... jeg er 21 blir 22.

Skrevet

jeg fikk min første akkurat på 17 års dagen min (henne er nå 4 år) så fikk jeg sønnen min en uke etter 19 årsdagen min (han er 2 år) så fikk jeg min tredde nå får 17 dager siden (1.04) og nå er jeg 21 år.

Skrevet

eg er 21 år nå.

fikk min sønn når eg var 18 ;) han blir 3 i september ;)

gleder meg sykt til nestemann ;) verpesyk:p

Skrevet

Har en gutt på 20 mnd som jeg fikk når jeg var 21 (ble 22 år 2 mnd etter). Fikk jenta mi nå for 17 dager siden og jeg er nå 23 år (blir 24 i år..) =)

Skrevet

Jeg har ei jente på snart 2 år og jeg var 23 år når jeg fikk henne:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei, har 2barn, ei jente på 2,5år og en gutt på 7mnd. Er selv 19,5år.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var 20år når vår prinsesse ble født i mai, fylte 21 i august:)

Prøvde i ett år før spiren satt<3 Nå begynner vi å bli klar for nr 2<3

Skrevet

Jeg var 19 da jeg fikk tvillingene. Ønsker en til.. <3

Skrevet

Eg rakk akkurat å fylle 20 før datteren min kom knappe to uker etter:) Nå er eg 21 og hun er 1 1/2 år og sida eg er alenemor så blir det nok ikkje en til på en stund:( er så verpesjuk!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg var 23 når amalie ble født, som er født des 06.. nå er jeg 25 og venter nbr 2 om 4 uker :)

Skrevet

jeg var akkurat fyllt 17 da jeg fikk eldstemann som nå er 4,5 år. er gravid med nr 2 som jeg venter etter jeg har fylt 22, og "storebror" blitt 5.

Skrevet

jeg er 21 bli 22 og har en datter som er 4 måneder den 20 juli... hun er min første

• 1 måned senere...
Skrevet

er 21 blir 22 i oktober :) har en datter på 2 1/2 år og venter nr 2 i februar :)

Skrevet

Fikk førstemann da jeg var 21, og tvillinggutter rett før jeg ble 24, de er 2 mnd nå. Alle var planlagt (bortsett fra at det blei 2 stk andre gangen da, hehe;)

Skrevet

20 år da jeg fikk nikolai. Han er 1 år nå og jeg er 21:)

Skrevet

Jeg har en nydelig sønn på ti måneder, og han ble født da jeg va 21 år:) Neste tenker vi kan komme når gullet er fyllt 3 år eller noe i den duren.. Så sant vi kan planlegge det, hehe:)

Skrevet

Jeg er 20, og venter nr. 2 =) Er rundt 3 mnd på vei. Ble gravid da minstemann var rundt 10 mnd.. =) Livet er deilig!

Skrevet

er 19 får min første nå snart når jeg runder 20, gleder meg =)

• 2 måneder senere...
Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Jeg er snart 23 år og har en jente på litt over 2 år og en jente på 5 mnd. 21 mnd imellom dem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...