Gå til innhold

Hva synest dere om navnet viktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det..men sambo nekter..hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det - et sterkt og flott navn:o)

Skrevet

Kjempe fint, bare med c istedetfor k =)

Skrevet

Ja, har tenkt på å skrive med c..men da sier mange at da blir det for likt "victory"....Klesmerket, eller bare ordet liksom..vet ikke jeg...

Skrevet

Dytter litt jeg...

Skrevet

syns det er et kjemp fint navn. liker det velig godt..vi hadde faktisk loddtrekkning mellom viktor og mathias når vi skulle finne navn:) så får jeg en gutt til skal han hete viktor.

Skrevet

Synes det er et kjempefint navn jeg, men jeg også liker best Victor istedet for Viktor.. Men navnet er jo det samme uansett ;-)

Skrevet

Jeg synes det er kjempekoselig:-) Ville kanskje skrevet det med C.

Skrevet

Veeeldig fint =0)

Skrevet

Jeg har en liten Viktor på 10 mnd :)

Skrevet

Blir nr 2 en gutt skal han ha dobbeltnavn og ene navnet blir Victor. Gubben liker det navnet :)

Skrevet

Kult navn :) liker det jeg :) Ikke så poppis heller.

Skrevet

Kjempeflott navn!! Staut kar skal bære et slikt navn =)))

Skrevet

liker det, men foretrekker Victor

Skrevet

Synes det er et sterkt og fint navn , men foretrekker å se det skrevet med c, som flere andre her,hehe

Skrevet

syntes navnet er kjempe fint. men er også blant dem som liker victor med c best !

Skrevet

Siden alle skryter så fint så skal jeg si min mening...hehe...jeg liker absolutt ikke det navnet. Men det har så klart noe med at jeg kjenner en gutt som heter Viktor som jeg ikke liker i det hele tatt. En ordentlig drittunge. Sånn er det vel med mange navn..at man har visse følelser for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...