Gå til innhold

hvor vanlig er det at mensen forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere av dere som har opplevd dette og veit dere om det er vanlig?

jeg fatter det ikke altså...jeg ALDRI gått så langt over i en vanlig

syklus...jeg hoppet riktignok over en periode for et par over siden men det var i forbindelse med nye p piller så der var det på en måte forståelig, men har aldri opplevd dette før med vanlige sykluser.

jeg mistet mensen når jeg gikk på cellegift men fikk den tilbake når dosene ikke var så sterke lenger og til og med da ble den helt stabil fra første stund!

jeg fatter og begriper det ikke jeg altså....

og det er så utrolig merkelig at dette skal skje når jeg begynner å prøve!

er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg ikke fikk mens en gang etter ubeskyttet sex var det antagelig for at jeg hadde så stort fokus på dt, tenkte hele tiden på at den måå komme eller kommer den ? kommer den ikke ? å tante rød er en lur liten jævel som liker å tulle med folk, så da var ho jaggu borte i to n måneder for så å komme tilbake som vanlig.

Skrevet

ja ikke sant...dritt tante!!!TR er en stor , stygg og lur liten jævel!:-)

men jeg har jo egentlig ikke vært sånn kjempe opptatt av dette heller vettu...ikke mer enn vanlig i allfall!jeg har gått uten prev i over et år nå og vi har vært litt slurvete før så jeg har vært veldig spent før også.

denne pp så testet jeg på ikm dagen og var negativ så da ga jeg jo opp og tenkte at nå kom tanta vært øyeblikk og fikk menssmerter som jeg pleier å få men hu kom aldri...disse sterke menssmertene har jeg hatt sikkert 3-4 ganger siden ikm og har snart brukt bort ei bindpakke for ingen ting:-)nå er jeg 6 dager over så nå må hu se å komme!!

Skrevet

TR er en merkelig tante ja... Har PCOS jeg da...

Men for noen år siden ble jeg tante, hadde ikke hatt mensen på 120 dager. Skifta bleie og kosa med knøttet, og dagen etter kom mensen.. hehehe.. Klar ja !!

Skrevet

hehehe!!!vibrerte nok passe bra i eggstokkene da ja!:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...