Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Den viste ikke en svak strek som billigtesten gjorde, men et klart, tydelig kryss! Jeg er faktisk gravid. Og jeg kan ikke si det til mannen min en gang, for han er ute og reiser! Ikke var det planlagt heller, men veldig hyggelig, da! Det som er trist, er at jeg hadde gledet meg til å komme tilbake hit når vi skulle begynne å prøve igjen til sommeren. Det er en like fantastisk gjeng her inne nå som da vi prøvde med sønnen min for to år siden! Synes det er litt urettferdig at det skjedde så fort med oss når det er så mange som venter og venter. Lykke til alle sammen!!
Peders mamma Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Du e heldig du ! Gratulerer så mye ! Lykke til ut i svangerskapet !
tuppa prøvd lenge Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 gruatulerer så mye!!!:-) ja det er litt urettferdig men thats life!:-) hehe kos deg masse med spiren og masse lykke til i svangerskapet!!:-) hvor lenge har du prøvd?
Lindus85 Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 GRATULERER så masse!!!!! Jeg testet selv veldig svakt på billigstrimlene, men CB ga et klart kryss i dag!!!! Håper alt går bra med svangerskapet!!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Tusen takk! Håper du følger etter i morgen! Vi skulle ikke begynne å prøve før til sommeren/høsten, men jeg måtte ta ut hormonspiralen for et par måneder siden pga plager. Så da kjørte vi "sikre perioder"/kondom, men det funka ikke helt... :-) Med nr. 1 gikk det i 4. pp.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Takk. Gratulerer til deg også!! CB er tingen... Det er så frustrerende med de billigetestene!
tuppa prøvd lenge Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 ja der ser du!:-)disse spirene kommer når man minst venter det;-p heldiggrisen babe! det er det du er !:-) hehe! ja jeg håper jeg kommer etter for det hadde vært koselig! men jeg er langt i fra optimistisk!:-)men kanskje litt babystøv fra deg gjør susen;-) hehe masse gratulasjoner til deg og dine kjære!:-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2008 Tenkt det så heldig jeg er! Håper bare det går bra. Innbiller meg at det er større risiko med SA/MA når det er så kort mellom to små (nr. 1 er 11 mnd.) Men babystøv skal du få, Tuppa og dere andre også i bøtter og spann!!********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* Håper jeg ser dere alle inne på 1. trimester snart, så kanskje det blir like koselig der!
TusseMor07&09&14 Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Så herlig! Gratulerer så mye:o) Masse lykke til:o)
tuppa prøvd lenge Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 tuuuuusen takk!!!:-) suuuuger det det til meg!!!:-) hehehe
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 gratulerer kjempe masse:) sniker til meg litt baby støv:)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 Sender en masse gratulasjoner i fra Tenerife!! Så koselig med jule baby:) heldig du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå