Gå til innhold

Spark allerde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm er 14+0 idag og i dagtidlig kjente jeg prikking i magen akkuratt som en liten finger som drev og poka meg inni magen, har hatt leamus følelse i magen i noen dager( hehe litt dårlig forklart) men har gått utifra at det er luft,

Er 1. gangsfødene er ikke det veldig tidlig og kjenne spark allerede nå?? var på ul på fredag og da lå den og sparka som en gaaal store deler av ul ;) men alikevel det er jo ikke store saken ennå da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter..

Skrevet

Jeg er 3 gangs, og sitter akkurat nå å kjenner bittesmå dult i magen. Jeg kjenner det HELT tydelig igjen! Ikke luft, det kjennes faktsik annerledes ut synes jeg. Sitter å smiler for meg selv, for jeg synes det er så rart å tenke på at det er en BITTEBITTE liten kropp inni der som har bittesmå armer og ben som jeg kan kjenne! Merkelig følelse...

Jeg er 14+6 i dag, kjente disse dultene første gang for en uke siden, dvs FØR 14 uker! Var ikke tvil da heller. Har ikke kjent det hver dag siden, men det er ikke uvanlig så tidlig. Jeg kjente det tidlig med de 2 andre også, i uke 16 med førstemann og 14 med 2, så det er fult mulig ja! Bare ikke alle som skjønner at det er det man kjenner tror jeg.... :o) gleder meg til det blir mer og mer av de små bevegelsene, da er jeg trygg på at den bittelille har det bra!

Skrevet

Da satser jeg på at det er spark jeg kjenner :) Ja det er jo egentlig helt utrolig hva som skjer inni oss, gleder meg sinnsykt til mnd framover selv om det virker som en evighet til jr kommer.. ;)

Skrevet

Med nummer en kjente jeg de første sparkene/rørelsene til babyen i uke 15(altså 14+?) Kjente det hver dag etter det

Med nummer to kjente jeg de første sparkene når jeg var 11+0. Kjente det hver dag fra uke 15(14+?)

Med nummer tre nå har jeg kjent spark/rørelse fra ca uke 10(noe sted mellom 9+5-10+5) Burdte nesten ikke vært mulig da de først begynner å bevege seg i uke 9. Men har kjent det nesten daglig fra da. Og hver dag fra uke 14(13+?)

Skrevet

Såpass da er jeg kanskje ikke såå tidlig ute da, er iallefall skikkelig gøy, har kjent det flere ganger idag også... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...