#Linnea er straks storesøster# Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 sluttet på pillen 27feb da jeg fikk "mensen". skulle egentlig ikke begynne prøve før i april i håp om ett 2009 barn. men hadde sef ett aldri så lite "uhell" den 8mars og i tiden frem til nå har vi hoppet av i svingen. vet mensen kan bli uregelmessig etter pp slutt, men hadde det vært normalt med en gang skulle jeg hatt den igjen ons 26mars. mensen kom ikke og jeg tok en test på lørdag, midt på dagen, som viste negativt. mensen har fortsatt ikke kommet, og jeg har en sinnsykt oppblåst og vond mage, og ømme bryster, særlig i brystvorten, innimellom kjenner jeg det stikker til i der jeg føler eggstokkene er :)kan dette komme i sammenheng med pp slutt? har ikke normalt sett slike bivirkninger i forbindelse med mens. selvom det ikke er planlagt nå, har jeg liksom begynt håpe litt og da hadde jo vært flotters slippe prøve og:) tenkte ta en test imorgen tidlig.. en ting til forresten! ved mitt forrige svangerskap kjente jeg at livmortappen var en hard liten klump, men nå kjennes den ikke slik ut. vil tappen alltid være lik som ved tidligere svangerskap? en spesiell "livmortapp oppskrift" spesielt for meg liksom? eller kan jeg være gravid endå??
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. mars 2008 hohoooooo:) få litt oppmerksomhet a?
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 mmm,,,,det pleier som regel à ta noen mnd fòr du kan bli gravid...og fà nomal syklus og alt det eder,jeg brukte nesten 6 mnd p`à fà tilbake normal syklus. man fàr litt sànne symptomer etter à h slutta med dem men det kan jo hende du er grvid,hvem vet nàr han du iKM? klemm
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Søsteren min ble gravid med en gang etter p-pillestopp. Høres ut som mine symptomer, og jeg er gravid (testet i kveld)! Jeg testet negativt onsdag forrige uke, men altså positivt i dag. Visste ikke helt når jeg hadde IKM, siden jeg inntil nylig hadde spiral. Tvi tvi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå