MartheMor+Lillegutt Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Må ha ny og vil gjerne ha noen anbefalinger. Enten dere kjøper deres på dagligvaren, apoteket, parfymeriet eller salong. Og når går man egentlig fra fuktighetskrem til anti-rynke krem??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hva slags hud har du, da? Jeg har fet/blandingshus og er veldig fornøyd med Biotherm sine serier for blandingshud og fet hud (grønn for blanding, blå for fet, veksler litt etter om det er vinter eller sommer, bruker den for blandings på vinteren for da er huden litt tørrere). De har også en litt mer fuktgivende serie for antirynke men så langt har jeg ikke kommet enda (liker jeg å tro, mohaha).
MartheMor+Lillegutt Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Ja det var det da... Jeg har alltid trodd at jeg har en slags blandingshud, men da jeg var hos hudpleier sist så sa hun at jeg hadde litt tendens til tørr hud. Dette var midt på vinteren da, så det kan jo ha hatt litt å si. Har egentlig ganske lite urenheter nå (var mye verre da jeg var yngre). Jeg har kanskje det man kaller normal hud?? Jeg håper jo også at jeg har en stund igjen før jeg trenger anti-rynke krem da..hehe.. men jeg tenker liksom for å forebygge rynker..
*Rutletutt* Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg bruker Aloe-serien til Body Shop. Den syns jeg er veldig bra! Uten parfyme og veldig bra for sensitiv hud + en grei pris;o) Beste jeg har brukt (og jeg har prøvd mange!)
*Rutletutt* Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg får lett tørr hud, så denne gir godt med fuktighet uten å bli kladdete.
På vei igjen <3 Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Chanel sin er kjempegod. Den har en fantastisk god lukt, og gjør huden silkemyk Jeg har blandingshud med tørr/fet t-sone.. Veldig opp og ned..
MartheMor+Lillegutt Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Takk for godt tips:) Hva koster den sånn ca? Og finnes det øyekrem i samme serie? Sorry mye mas her..hehe
MartheMor+Lillegutt Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2008 Spørsmålene over kan jo gå til både Aloe-kremen og Chanel kremen!
nickoline og supermann Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 100% til estee lauder. den har for normal tørr hud som du antakeligvish har. bruker selv den for tørr hud. jobbet i parfymeri. et hav av bra produkter å velge i, men dette har blitt min favoritt.
v.n.2 Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 oriflame har fantastiske kremer!!!! jeg kan skaffe!! gå inn på oriflame.no
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Jeg sverger til Dermalogica, har prøvd mange men denne er helt topp!! Denne er god til normal hud: http://www.skinshop.no/ProductDetail.aspx?q=p_356;at_2%2c11%23-2%2c3%231%2c1%232%2c9%23
*Rutletutt* Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil, så er dagkremen 139,- og nattkremen 159,- I tillegg bruker jeg ansiktsvasken til 109,- og ansiktsvannet til det samme. Tror det finnes øyekrem i samme, ja - men denne har jeg ikke prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå