Gå til innhold

Anbefal meg en god dagkrem:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha ny og vil gjerne ha noen anbefalinger. Enten dere kjøper deres på dagligvaren, apoteket, parfymeriet eller salong.

 

Og når går man egentlig fra fuktighetskrem til anti-rynke krem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags hud har du, da?

Jeg har fet/blandingshus og er veldig fornøyd med Biotherm sine serier for blandingshud og fet hud (grønn for blanding, blå for fet, veksler litt etter om det er vinter eller sommer, bruker den for blandings på vinteren for da er huden litt tørrere). De har også en litt mer fuktgivende serie for antirynke men så langt har jeg ikke kommet enda (liker jeg å tro, mohaha).

Skrevet

Ja det var det da... Jeg har alltid trodd at jeg har en slags blandingshud, men da jeg var hos hudpleier sist så sa hun at jeg hadde litt tendens til tørr hud. Dette var midt på vinteren da, så det kan jo ha hatt litt å si. Har egentlig ganske lite urenheter nå (var mye verre da jeg var yngre). Jeg har kanskje det man kaller normal hud??

 

Jeg håper jo også at jeg har en stund igjen før jeg trenger anti-rynke krem da..hehe.. men jeg tenker liksom for å forebygge rynker..

Skrevet

Jeg bruker Aloe-serien til Body Shop. Den syns jeg er veldig bra! Uten parfyme og veldig bra for sensitiv hud + en grei pris;o) Beste jeg har brukt (og jeg har prøvd mange!)

Skrevet

Jeg får lett tørr hud, så denne gir godt med fuktighet uten å bli kladdete.

Skrevet

Chanel sin er kjempegod. Den har en fantastisk god lukt, og gjør huden silkemyk :)

Jeg har blandingshud med tørr/fet t-sone.. Veldig opp og ned..

Skrevet

Takk for godt tips:) Hva koster den sånn ca? Og finnes det øyekrem i samme serie? Sorry mye mas her..hehe

Skrevet

Spørsmålene over kan jo gå til både Aloe-kremen og Chanel kremen!

Skrevet

100% til estee lauder. den har for normal tørr hud som du antakeligvish har. bruker selv den for tørr hud.

 

jobbet i parfymeri. et hav av bra produkter å velge i, men dette har blitt min favoritt.

Skrevet

oriflame har fantastiske kremer!!!! jeg kan skaffe!! gå inn på oriflame.no

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil, så er dagkremen 139,- og nattkremen 159,- I tillegg bruker jeg ansiktsvasken til 109,- og ansiktsvannet til det samme. Tror det finnes øyekrem i samme, ja - men denne har jeg ikke prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...