Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 http://blogg.sol.no/blogg/hvem-skal-ta-toyet Mener at jeg hadde rett her altså.. Jeg har gjort det hver eneste gang etter vi flyttet sammen.. Dvs siden 8.des..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Haha, ja ikke sant! Blir litt oppgitt altså. Kjenner han såpass til å vite at han ikke gidder. Og da gir ikke jeg meg altså..!!
line_n & sara Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 sambo mener også at jeg alltid klager på maten han lager, ergo så slipper han å lage middag!! sa en gang for lenge siden at maten ikke smakte så mye...klagde jo ikke akkurat!! og nå lager han mat en skjelden gang, men da mener han at jeg må fortelle hva han skal lage, siden jeg alltid sier nei til alle hans forslag...tja..når han foreslår maiskolber til middag, sier jeg nei..det er ikke skikkelig middag!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Hahah, skjønner deg godt jeg!! Jeg sier alltid nei til samboerens forslag, det er jo alltid de samme: ris, uncle bens og kj.deig / spagetti og kjdeig. NEINEINEI, ikke igjen tenker jeg da! Hehe=) Eller klassikeren hans da: Pølser, lompe og løk.. Mannfolk..!!!! (Mn er da glad i han for det, hihi=) Bare hysj.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå