Gå til innhold

Hvilke cherrox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe cherrox til gutten min på 2 år.

Har INGEN aning hva jeg skal se etter... Kan dere hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viking thermo støvler. Er litt dyre, men verdt det! De er lettere enn andre cherrox på markedet.. Mye lettere å gå med for små tasser!

Skrevet

viking thermo, litt dyr men de er lettere, og de tåler faktisk minus grader

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt slike støvler?

Er de fòret?

Vi er ikke så opptatt av at det er dyrt. Det viktigste er at han får det beste på beina sånn at han ikke blir våt og kald.

Skrevet

jeg har kjøpt viking til snuppa her og...men hun bruker dem nesten ikke siden hun bruker ecco goretex sko... men måtte nesten ha to par sko til henne i barnehagen.. i tillfelle hun ble våt.... de viking skoene er veldig lette i forhold til andre cherroxer

Skrevet

eurosko har dem iallefall helt topp sko altså

Skrevet

Gutten vår har også ecco goretex sko, men nå spurte barnehagen om vi hadde støvler som han kan bruke nå når det er vått...

Gjest gründerjente
Skrevet

Vi har også kjøpt av de dyreste. God såle med hæl, som gjør dem mindre glatte og bedre å gå langt med, varmere, ull i foret.. osv. Husker ikke helt merket men var definitivt dyre.

Skrevet

Jeg sverger til Skoringen sine, Skofus heter de vel. Har brukt det de siste 3 vintrene og aldri hatt en kald eller våt fot, (med mindre det har gått over skaftet da... )

Skrevet

De er foret ja. Sjekk vikingfootwear.com for forhandlere. Vi har også Ecco goretex, men har brukt thermostøvlene når det er skikkelig vått eller sørpete ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...