Gå til innhold

Da var det på an igjen...:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

..med hyling og skriking når Milla skal legges og hele kveldene...herlighet, jeg som endelig hadde fått kveldene mine tilbake...det kunne jo ikke vare:o( Tok jo bare 6 1/2 mnd å få henne til å sovne greit...

I kveld har jeg løpt i skytteltrafikk til soverommet, hun sover i fe-ti minutter og så er det hyl og skrik. Jeg blir GAL snart! Orket ikke dette igjen nå altså:o( Får håpe det bare er en fase, og at den gir seg FORT.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en klem jeg og en streng pekefinger til Milla som gjør mamman sin smågal. ;o)

*klem*

Skrevet

Huff, håper dere finner utav det.

Får hun grøt på kvelden? Det reagerte min yngste mye på - fikk mye mageknip og våknet mye etter at han hadde sovnet. Mye bedre med skive!

Bare en tanke...

Skrevet

Prøv å legge henne til vanlig tid og gradvis tidligere kanskje? Husker jeg måtte gjøre det med frøkna etter at vi fikk sommertid

Skrevet

uff veit veeeldig godt hvordan du har det. mathias er helt bajas om natta nå. så jeg sender deg masse masse sympati klemmer og håper virkelig det går over snart. både for din skyld og lille jenta di sin....

Skrevet

huff kjenner til den dær ja. micro hær har begynt me d samme,var slik en venning tidligere å,men så var han så flink å legge seg phuuu*

håper Milla roer seg raskt da. sender deg en klem jeg...

Skrevet

etter at klokken ble stillt har vi måtte gradvis legge henne tidligere.

hun legger seg egentlig 19.30 til vanlig men nå nekter hun. derfor la hun seg 20.00 i morgen og et kvarter tidligere i morgen og så ender vi opp på 19.30 igjen =)

Skrevet

Føler med deg!!

Her sliter vi også med søvn, har gjort det hele tiden. Nå er han 8 mnd og jeg har nettopp avvent han fra å spise om natten. Det gikk som en drøm. Men han våkner fremdeles mye :-(

På den beste natten sover han til 3 30, men sover ikke noe skikkelig etter det. Blir jo så forbanna sliten ja!

Jeg vet godt hvordan du har det. Stemmer det at hun ikke er så glad i mat? Har jeg lest det om Milla, eller tar jeg feil?

Skrevet

Hun fikk grøt i dag, faktisk...pleier å få middag - men jeg tenkte hun kanskje ble mettere av grøten, for hun han vært like urolig siste dagene - jeg jeg vet jammen ikke hva det er med den ungen, jeg...blir så oppgitt når jeg endelig fikk en god legge-rutine på henne, så er det tilbake til sånn det var før. Nå har jeg ikke vært oppe på en liten halvtime, så kanskje hun har roet seg litt mer da *håpe-håpe* Bare hun gir meg litt kveld og Anna Phil (he, he) så er det greit liksom - styre på om nettene gjør hun jo alltid, så det har jeg blitt vant til:o/

Skrevet

Er ikke de ca like gamle? Milla er 8 mnd....kanskje det er alderen? Kan ikke huske at storebroren var sånn...men han var en helt annen unge når det gjelder det meste som har med søvn å gjøre...

Skrevet

Ja, problemet med han var at grøten ble liggende som en tung klump i magen hans...

Trenger jo ikke være det samme. Håper du får fred nå!

Skrevet

Jo, har slitt med mat og vekt her - hun er på vektkontroll hver 14. dag ca og har gått opp i underkant av 800g de siste 4 mnd...blir et sånn ekstra stressmoment det....så nattavvenning har vi ikke begynt med, hun trenger nok det hun får av pupp på nettene. Problemet om nettene nå er forsåvidt ikke puppingen, men bare at hun våkner og er våken lenge om gangen og til slutt hyler når hun blir trett nok og ikke får sove igjen. Hun tar morgen mellom 5-6, så det er jo litt tidlig....ja, det er slitsomt med lite søvn - det vet jo dere alt om siden han sover så dårlig - 3.30 er tiiiiiidlig!

Hun spiste ganske godt i dag faktisk, en hel porsjon grøt til kvelds - det skjert ikke ofte;o/

Skrevet

Ja, det er kanskje like greit å fortsette med middag til kvelds..? Skive vil hun ikke ha nemlig...

Skrevet

Takk:o) Samme til deg;o)

Skrevet

likedan her å!! har snart sti mellom soverommet til snuppa og stua.. men jeg gir meg ikke!!

hun skal soooove:))

hun mener hun skal ligge å sove ved puppen skjønner du, men det har ikke jeg tenkt:)

Skrevet

Hun er en kresen ung dame, skjønner jeg :-S

Min minste er et matvrak som sluker alt...

Skrevet

Hun har pleid å slukne som et lys kl halv åtte - men jeg har holdt henne til kvart i åtte-åtte før jeg har prøvd å legge henne- kanskje det blir bedre når hun blir vant til sommertiden - er jo mye lysere ute i kveld enn det har vært på lenge også.

Skrevet

He, he - ja det er sikkert og visst;o) Hun ligner nok på meg der;o)

Skrevet

Uff, ja det skal ikke være lett;o/ Lykke til da;o)

Skrevet

hmmm, får assosiasjoner til et venne par her..... Har Milla blitt undersøkt av en barnelege? Har de sjekket at alt er i orden med spiserøret, og "saker og ting" i kroppen...?

Skrevet

Nei, har ikke vært til legen med henne. Hs skulle snakke med legen dersom hun ikke hadde gått skikkelig opp til neste kontroll - på torsdag.

Skrevet

Håper de sjekker henne godt og tenker alle tanker. datteren til de jeg kjenner hadde noen problemer med lukkemuskelen i spiserøret, hun sov nesten ikke i det hele tatt. Når hun ble lagt ned, kom mage syre opp igjen og det var naturligvis veldig vondt for henne.

Sier ikke på noen måte at det er hva som plager Milla, men noen ganger kan man ikke avfeie søvn-og spise problemer med at det er bare sånn de er.

MASSE lykke til!!!

Skrevet

ja min er født i juli... husker ikke om storebror var slik jeg,men han la seg senere oxo da... blir jo sprø av slikt,får trena iallefall me å gå frem å tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...