line_n & sara Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 en tyyyn grøt, gies gjerne fra flaske (m egen vellingtutt!) lages som en vannete grøt!
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Ok, takk! Lages dette av alle typer grøt? Er vel vanlig å starte opp med dette før man starter med vanlig grøt da? Egen vellingtutt, ja - for prøve å få tak i dette da.
line_n & sara Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 man starter ofte uansett med en tynn grøt, dvs ikke mye grøtpulver, til mye mm (eller mme) mm gjør dessuten grøten/vellingen lettere fordøylig, pga enzymer. kan bruke alle grøter! vanligst med mais.. jeg fant Y tutt (vellingtutt) på lykkebarna.no,(tror de passer de giftfrie flakene/eazyfeed eller hva de nå heter) kan ikke huske å ha sett det andre steder, men har heller ikke lett etter det, da! vi har ikke starta med fast føde, ennå.. spekulerte litt i om det kansje lønner seg å starte med fruktmos, blanda med mm, siden kornprodukter er litt tyngre å fordøye. fikk råd om dette i et annet forum...
Smiiil :o) Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Kan man blande fruktmos i melka?? det har jeg ikke prøvd.
line_n & sara Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 jepp! skravler mye inne på mammanett, og der var det ei som ga begge ungene dette som første føde! jeg kommer nok til å prøve dette selv, når den tid kommer!
loveandmarriage Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 I Sverige får man også kjøpt pakker med velling, akkurat som pakker med grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå