r r r Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Fireåringen min har hatt litt feber siden lørdag ettermiddag. Og nå lurer jeg på om det er på tide å ringe legen. Men så er han jo i relativt god form så da blir jeg så usikker på om det har noe for seg å dra til legen. Han har hatt sånn ca 37,5 om morgenen og så stiger det til rett under 39 rundt barne-tv-tid. I dag har han sett på tv og vi har spilt spill og han har virket ganske pigg mesteparten av dagen selv om han har spist litt lite. Han hoster litt men ellers sier han at han ikke har vondt noe sted. Hva gjør jeg? Venter en dag og to til og ser? Eller ringer jeg legen i morgen bare sånn for sikkerhets skyld?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Vi har som tommelfingerregel at etter 3 dager med feber ringer vi legen. Hadde han derimot vært veldig redusert ellers hadde jeg nok ringt tidligere.
Makka Pakka Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Siden formen hans er relativt bra ville jeg nok ventet litt til før jeg evt ringte legen.
r r r Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg tenker også at hadde han vært veldig slakk og f.eks. bare villet sove, så hadde jeg ringt med en gang. Men det er det med allmentilstanden som egentlig ikke er så ille. Jeg får vel bare se det an til i morgen.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 også er det jo bedre og dra til legen en gang for mye da.. bare for å kanskje berolige en litt bekymra mamma liksom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå