Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Tulla mi har fått mme noen ganger og får ikke avføring etterpå. Det tar dager og hun får vondt i magen. Hun får malt i mme. Prøver nå med svisker, men forløpig ingen effekt. Hun får ut mye luft, som lukter sinnsykt. noen råd til meg??
line_n & sara Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 prøvd andre merker mme? her gikk ikke nan, men hipp.. fennikel te før flaska? et, par, tre ts før maten..mot luft reduserer du trykket i flaska når du gir melka? dvs tar flaska ut med gjevne mellomrom, så trykket lettes. hmm..kommer ikke på noen andre tips! håper du finner ut av det!
Elskeråværemamma Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Bland 10-15 ml fennikkelte i melka, da bæsja jenta vår 5-6 ganger den dagen.... Gikk greit etterhvert UTEN fenikkelte
line_n & sara Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 på apotek, helsekost og ofte i krydderhylla på butikken! kok opp 1 dl vann m en ts fennikelfrø, la d koke i 3-5 min, og trekke videre mens det avkjøles. hell over på flaske,som kan stå et døgn i kjøleskapet!
rigmora :-Oline-: Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 minifom bruka eg.. funka bra. bruka nan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå