Gå til innhold

har et lite dilemma her- ang innredning av barnerommet her.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

det skal være en eventyrkrok inne der, også hadde jeg tenkt å ha wallies ( skrives det sånn?) på veggen inni den kroken ( ikke på hele rommet). har alltid tenkt å ha feer eller noe i den duren- hvert veldig på å ha disney feene der.

MEN så kom jeg til å tenk epå at hun er jo KJEMPE opptatt av dyr- elefanter, sjiraffer , aper osv...

burde jeg da heller ha det inni den kroken? eller skal jeg fortsette planen med feer? eller er det noen osm har noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt dyr der, er jo jenten som skal "bo" der;-)

Skrevet

jammen jemman;)

det var jo det jeg også kom til å tenke på når jeg la egoet litt til side her.... hihi.og det kan jo bare byttes etterhvert da. hvis det skulle bli aktuelt.

Skrevet

Hva med å ha store bilder i stedet for wallies, da... enda lettere å skifte ut etterhvert!

Skrevet

Mye lettere å rive ned noen wallies for å bytte vel=)

Jeg ville valgt safari-pakken jeg da, om hun liker det, har de selv på barnerommet. Gøy med barnerom!

Skrevet

jammen du forstår det at den lille kroken er liksom sånn inni veggen på en måte ( litt vanskelig å forklare ), så den veggen vi skal ha det på er av bettong, og jeg gidder ikke å drive å banke inn i bettongen for å henge opp noen bilder + at meningen var at det skal være skikkelig eventyrkrok, så det skal liksom følels litt som at man er inni eventyrland/ evt jungelland nå da;)

Skrevet

kommentaren min var til Sessa ruger på nummer to!

Skrevet

ja, da så! Wallies med dyr og en uro aktig sak i taket med feer, da?? De flyr jo ikke sant... lite sansynlig at en fe bare later seg på veggen liksom! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...