Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 De som kom på at klokka skal stilles to ganger i året kan umulig ha vært småbarnsforeldre!! Når de små endelig har en rytme som fungerer, så skal man f... meg stille enten fram eller tilbake en time. Syns vi skal starte en kampanje MOT stilling av klokka!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Har ikke hatt noen problemer med snuppa vi... Ikke for å gni det inn da...
To trollunger + en spire Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Ikke vært problem for oss heller - synes det er godt å stille klokka to ganger i året jeg. Går seg nok til om noen dager skal du se. Lykke til!
hamsterdansen Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Signerer!! Grrr!! Det går nok over i løpet av et par dager.
winneboo Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Aldri hatt noe prob med klokkestilling og legging jeg da. Selv om vesla legger seg til omtrent samme tid hver dag...hmmm
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Niks problem her i huset, men så har vi aldri vært pinlig nøyaktige med tidspunkt for legging heller. :-) Gullet har sånn ca det siste halvåret lagt seg mellom 18.15 og 20.15, men som aller oftest så legger hun seg ca kl 1915.
alvamamma Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Her er det skikkelig trøbbel. Har ik hatt problemer med legging en eneste gang tidligere (1 1/2 år). Nå har vi hatt 1 times grining to kvelder på rad. Har sovnet nøyaktig en time seinere enn det klokkeslettet trollet pleier å sovne og er jo bare såååå trøtt! Stakkars små!
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Heldigvis ikke noe problem her heller. Tror lille er et vanedyr av rang, så snart vi setter oss og titter på barnetv og spiser kvelds så blir han trøtt. Tydeligvis uansett hva klokka egentlig er ;-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Ikke noe sånt på Island!:-) Men der er renta på 15% så da er det kanskje greit med Norge og klokkestilling likevel?
To tette + snart ei med flette Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Her har det igrunn ikke vært noe problemer med det...har det verst om sommeren jeg, når det er lyst halve natten, da er det jo ikke natt om de skulle våkne osv.... Ellers har jeg et sånt halvgodt tips...hold ungene litt lengre oppe den kvelden klokken skal stilles, mine står like tidlig opp samme når de legger seg så da rekker de å bli slitne til det er leggetid (en time før normalt)!!
Mor til et enebarn Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 Vi hadde ikke noe problem da vi stilte klokka tilbake, men denne gangen har ikke vært noe vellykket, så jeg signerer denne jeg også!
3b@rnsmor-30* Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 har aldri vært problem med våre heller... de legger seg fint, men sovner kanskje ikke like fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå