Gå til innhold

Noen som vet hvorfor...


Anbefalte innlegg

Skrevet

det ikke er noen "Beholde barnet?" side DinBaby.com?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel komme av at det er en heller snever gruppe mødre som gir opp / adopterer bort barnet sitt etter at det er født...

 

Skrevet

Siden er ikke et forum om å adoptere bort barn. Men om å prov.abort, om man skal beholde eller avslutte svangerskapet før uke 12.

 

Er ikke gravid selv. Lurte bare.

Skrevet

i tilfellet burde vel et slikt forum være på barnimagen.com?

Skrevet

Fordi de som er her inne allerede har født barna?

Antar at det forumet du etterlyser finnes på Barn i magen (BiM "søsterside" til DiB), som er for dem som er gravide.

Skrevet

På barnimagen.com er det "beholde barnet" og når man lurer på om man skal beholde barnet eller ikke, så er man jo gravid og derfor hører det til på bim, ikke dib

Skrevet

Vet det er på Barnimagen. Titter innom der innimellom. Men etter å ha lest litt på det forumet, ser jeg at flere av dem hører til her også. Det var derfor jeg lurte.

 

Takk for svar. :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...