Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 det ikke er noen "Beholde barnet?" side DinBaby.com?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Det kan vel komme av at det er en heller snever gruppe mødre som gir opp / adopterer bort barnet sitt etter at det er født...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Siden er ikke et forum om å adoptere bort barn. Men om å prov.abort, om man skal beholde eller avslutte svangerskapet før uke 12. Er ikke gravid selv. Lurte bare.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 i tilfellet burde vel et slikt forum være på barnimagen.com?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Fordi de som er her inne allerede har født barna? Antar at det forumet du etterlyser finnes på Barn i magen (BiM "søsterside" til DiB), som er for dem som er gravide.
mamman til to gutter Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 På barnimagen.com er det "beholde barnet" og når man lurer på om man skal beholde barnet eller ikke, så er man jo gravid og derfor hører det til på bim, ikke dib
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Vet det er på Barnimagen. Titter innom der innimellom. Men etter å ha lest litt på det forumet, ser jeg at flere av dem hører til her også. Det var derfor jeg lurte. Takk for svar. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå