Gå til innhold

DRITTDAG!!!! (ikke for sarte sjeler:p)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er SÅ sliten, drittlei av jobb, drittlei av mas, drittlei av å være sliten. småen er trassig om dagen og år han endelig er i seng da kjenner jeg at jeg er så sliten av å være tålmodig, jeg vil gråte og hyle for jeg er sliten. Jeg vil ikke dra på jobb, jeg vil bare levere barnet mitt i bhg og sove litt og være opplagt og kose med han, gå tur og leke og ikke være DØD når dagen er over. Jeg vil kjenne at jeg har bittelitt til overs når han har sovnet til å gjøre noe hjemme. Jeg vil ha ork til å vaske over gulvet, jeg vil ha ork til å lage matmuffins som småen og jeg kan kose oss med, jeg vil bare ha litt ork til noe.

Jeg er så lei av kløe, et underliv som har vært FORFERDELIG i mange mnd for så å ha blitt bedre, men ennå ikke bra. Jeg har gått med det drittgreine i underlivet som ingen har funnet ut av i OVER 1 år. Jeg klør over hele kroppen, jeg er trøtt og sliten. Faren til ungen min har vært her idag og jeg aner ikke hva som går galt i hodet hans, han skjønner jo ikke NOENTING når det gjelder sitt eget barn. Og nå er han SUR for at jeg har kalt inn til FVK, jeg har jo faktisk IKKE lov til å sende småen til faren sin dersom jeg anser det som ikke trygt for mini. Fordi jeg som småen sin forsørger (har og fult foreldreansvar) skal være sikker på at barnet har det trygt der han skal være. (referert fra barneloven som mannen på FVK leste opp for meg).

Jeg er sliten av å være barnevakt for en ungeog HANS pappa. jeg er LEI!!!!! *tenke MASSE stygge ekle banneord*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*trøsteklem* :)

Skrevet

Åå nå fikk jeg vondt av deg s

Jeg vet utrolig godt hvor slitsomt det er å ikke ha ork til noen ting.

Du har ikke noen som kan passe lille noen dager så du får slappet av litt da? Og sykemeld deg hvis du jobber, det er veldig naturlig å være sliten når man er gravid..

Lykke til..

*KLEMMER*

Skrevet

*trøste, trøste*

jeg hadde det sånn som deg en periode for ikke lenge siden, bortsett fra at mitt barns far er tilstede og tar sin del av alt hjemme, både med barn og hus ellers!

jeg tok rett og slett en egenmeldingsdag, leverte ungen i bhg, dro hjem og la meg igjen, sov til kl 12, pusla litt hjemme og henta henne til vanlig tid, det var kjempegodt, og hele meg trengte det!!

Skrevet

Stakkars markemamma'n, det der hørtes ikke greit ut!

Sender en stoooor trøsteklem og håper ting ordner seg for deg :-)

Skrevet

oi

glemte det:

"GOD BEDRING" --> hvis man kan si det....

Lykke til.

Klem.

Skrevet

Moren min skal ha han fra onsdag til torsdag, men jeg er nødt til å klare det sjøl desverre, pga dette maset med faren til lille så MÅ jeg gjøre alt rett nå. Jeg skal ikke ha på meg at jeg ikke klarer å ta meg av lille, kan ende opp med advokatsak osv.. Men mulig jeg må sykemelde meg uansett, snakket med føden isted (dårlig erfarling med legevakt fra tidligere ang svangerskap) og hun sa at jeg sku be om en kontroll hos lege og sjekke at alt er fint. Det var ikke helt normalt å ha menssmerter, men kun svak murring... så mulig jeg MÅ sykemeldes uansett:/

*møkk møkk møkk*

Skrevet

TrøsteKlem til deg:)

Vet akkurat hvordan det er - er selv i en slik periode med bare stress og såååååååå sliten av alt....Vil bare legge meg å sove i en måned....

Gleder meg så til det blir mer vår og sommer:)

Trøster jo litt at det er mer og mer vår for hver dag som går nå:)

Skrevet

Høres ut som du kan trenge den sykemeldingen...så håper du blir sykemeldt jeg! Så får du slappet av, og tatt deg litt inn igjen forhåpentligvis!!

*trøsteklemmer*

Skrevet

Stakkars deg - det der høres ikke greit ut:o( Kan ikke annet enn å sende deg en god klem og håpe morgendagen blir bedre.

Skrevet

takk takk alle sammen, dere er så gode å ha i dårlige tider...

*smile søtt til alle snille damene*

Skrevet

Hei!

Husk at det ikke er noen foreldre som gjør alt rett hele tiden! Du må ikke føle at du heller må det..... husk at vi alle er bare mennesker. Det du kan gjøre nå, og som er mest rett, er å ta vare på deg selv slik at du kommer deg ovenpå igjen.

Ikke stress med å ha det så ekstremt rent, eller med å lage matmuffins osv! Ingen omkommer (eller mister foreldreansvar for den saks skyld) av møkkete gulv, og brødskiver med ost er det ingenting i veien med.....

Du trenger litt ro, husk at kroppen reagerer på stress! Ta deg et par dager fri fra jobb, men gjør INGENTING de første 1-2 dagene (altså ingen gulvvask eller baking...., bare slapp av)

Lykke til!

Skrevet

joda, men faren til barnet mitt er et ROTEHUE, altså han hadde flere ukers oppvask og vasker INGENTING i leiligheta, rydder ikke. Passer ikke på sønnen sin osv, så jeg tror nok ikek jeg bør ha det urent, uryddig hjemme. Vil ikke at han skal ta meg på dette... Bare frem til første møte på FVK 22 april så klarer jeg det.. Jeg MÅ holde ut til møtet er over. Jeg takler ikke gjøre feil for at han skal få samvær hos seg. En ting er at jeg ikke mister ungen min, det vet jeg, men faren kan ikke få samvær hos seg ennå, for gutten min sin skyld.

Skrevet

Men det er stor forskjell på å ha det jævlig, og å ha det relativt normalt men ikke gullende rent i leiligheten sin ;-)

Det er ikke dette de vil kunne ta deg på, det er f.eks viktigere at du faktisk har overskudd til å ta deg av barnet ditt enn at du har vasket opp eller vasket gulvet... (jeg vasket forresten gulvet mitt ordentlig for første gangen på en måned i går....)

Skrevet

jeg skjønner det, men jeg tør ikke..

Faen, nå griner jeg og... Mamma kommer opp å leverer mini i bhg for meg imorra, og mulig hun ska ha han fra tirsdag til torsdag... betingelsen var at jeg kommer meg på jobb:) *snilleste godeste mammaen min*

Skrevet

Du er en mye bedre mor hvis du har overskudd enn om du har et gullende rent hus!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hasr du vært borte fra jobb hittil da? Hvis ikke så DRIT i moren din og SOV i morgen + gå deg en lang tur!!!!!!

ALTSÅ INGEN GULVVASK!!!

Jeg vet hva jeg snakker om, jobber mye med barnevernet.

Skrevet

jeg skal ikke vaske gulv, men på jobb skal jeg, var borte torsdag og fredag pga LITE søvn, har visst antagelig fått svangerskapskløe..

Du mogop, har du msn? sende meg på pm?

Skrevet

Sorry, ikke msn tilgjengelig idag. Men jeg mener det jeg sier, det beste du kan gjøre er å vite at du gjør det beste du kan i forholdet til ungen din -ikke i forhold til hvordan du har det rundt deg osv -det betyr ingenting i det lange løpet!

Skrevet

Og du, gå og legg deg nå da vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...